Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم از برگزاری مرحله کشوری سی‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن طی روزهای دهم و یازدهم مهرماه خبر داد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رشید جعفرپور، رئیس اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به برگزاری مرحله کشوری سی‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن دانشجویان وزارت علوم، گفت: این مسابقات طی روزهای دهم و یازدهم شهریورماه با حضور بیش از ۴۵۰ شرکت‌کننده به میزبانی استان قم برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در پاسخ به سوالی در مورد دلایل برگزار نشدن این جشنواره در تاریخ از پیش اعلام شده، افزود: قرار بود این جشنواره اواسط شهریورماه برگزار شود، اما به دلیل اینکه این اعتقاد وجود داشت که برای فرهنگ‌سازی و اثرگذاری بیشتر، جشنواره در فضای دانشگاهی و در ایام تحصیل برگزار شود، لذا تصمیم گرفته شد تا این مسابقات اوایل مهرماه و همزمان با آغاز سال تحصیلی باشد.

جعفرپور اظهار کرد: این جشنواره در ۳۵ رشته و شش بخش آوایی، معارفی،‌ هنری،‌ ادبی،‌ فناوری و پژوهشی برگزار می‌شود. مقدمات برگزاری جشنواره فراهم شده است و دبیرخانه نیز در حال تدارک آخرین هماهنگی‌ها در این زمینه است.

رئیس اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه داوران مسابقات نیز مشخص شده است، تصریح کرد: روز نهم مهرماه پذیرش متسابقان است، روز دهم مسابقات در بخش‌های مختلف برپا می‌شود، اگر در برخی رشته‌ها نیاز به برگزاری مرحله فینال داشته باشیم،‌ این بخش در صبح روز یازدهم مهرماه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رشیدپور جشنواره قرآن وعترت وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۶۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان گفت: در حال حاضر طرحی عملیاتی کوتاه مدت توسعه ورزش همگانی با ۳۰عنوان برنامه بازی‌های بومی محلی و همگانی در حال اجراست.
حسنی افزود: جشنواره بازی‌های بومی محلی لردگان با حضور مردم بمنظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه حاجی آباد برگزار شد.
به گفته وی، برپایی صنایع دستی، پخت غذای محلی، موسیقی محلی، مسابقات ورزشی، نمایشی و بازی‌های بومی محلی ویژه دختران از برنامه‌های برگزار شده در این جشنواره بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • آغاز رقابت بیش از ده هزار داوطلب کنکور در استان سمنان
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران