Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ فرشید اسماعیلی درباره اینکه گفته می‌شود اخراج او در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان اشتباه بود گفت: وقتی تمام کارشناسان می‌گویند که این صحنه اخراج اشتباه بوده من که می‌گویم هیچ برخوردی با بازیکن حریف نداشتم؛ در کل ۸۵ یا ۸۶ دقیقه دو خطا انجام دادم و داور دو کارت زرد به من داد.

اسماعیلی ادامه داد: یک صحنه قبل از دریافت کارت زرد دوم یک خطا روی من رخ داد و به داور گفتم که چرا خطا نگرفتی، در جواب گفت که خب داور هم اشتباه می‌کند و من این صحنه را ندیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی برای دربی انگیزه داشتم و می‌خواهم در این بازی باشم و جبران کنم.

هافبک استقلال درباره اینکه باشگاه برای این اقدام علیه داور مسابقه شکایت کرده است گفت: وقتی تمام کارشناسان نظرشان این بوده که داور اشتباه کرد به نظرم باید اعتراض انجام شود. به نظرم باید رای را برگردانند و کارت زرد را پاک کنند. منبع: ایلنا برچسب ها: رویداد24 ، فرشید اسماعیلی ، اخراج فرشید اسماعیلی ، بازیکن استقلال ، دربی ، هافبک استقلال ، کارت قرمز فرشید اسماعیلی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فرشید اسماعیلی اخراج فرشید اسماعیلی بازیکن استقلال دربی هافبک استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۶۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم

به گزارش ورزش سه، علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال در مراسم واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی حضور پیدا کرد و در جمع اصحاب رسانه، درباره این مراسم و این اتفاق مهم در تاریخ باشگاه‌های فوتبال ایران گفت: من این اتفاق میمون را به همه هواداران خوب تیم استقلال تبریک می‌گویم. روز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حافظه همه هواداران باشگاه استقلال به خاطر خواهد ماند و می‌توانم به جرات بگویم که امروز بعد از قهرمانی در جام باشگاه های آسیا ۱۹۹۰، بزرگترین اتفاق تاریخ این باشگاه بود.

او ادامه داد: من از بدنه دولت تشکر می‌کنم. از شخص ریاست محترم جمهور، معاون اول رییس جمهور، وزیر محترم ورزش، وزیر محترم  اقتصاد و همه عزیزانی که این اتفاق خوب و میمون را بعد از این همه انتظار و مشکلات برلی این دو باشگاه رقم زدند تشکر می‌کنم. از آقای دکتر علی عسگری مدیرعامل محترم هولدینگ خلیج فارس تشکر می‌کنم که این پیشنهاد خرید باشگاه استقلال را دادند و امروز این قرارداد نهایی شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد: امیدوار هستم این اتفاق خوب که میان این دو برند بزرگ یعنی استقلال و هلدینگ خلیج فارس که هر دو نام مقدسی دارند، افتاده یک حرکت مهم در جهت پیشرفت و توسعه باشگاه فوتبال باشد. من از همه عزیزانی که در این مسیر نقش داشتند تشکر می‌کنم و خیلی هم خوشحال هستم که این اتفاق در دوره مدیریت من رقم خورد. این روز در تاریخ باشگاه استقلال به یادگار خواهد ماند. از اصحاب رسانه هم بی‌نظیر متشکر هستم که همیشه حمایت کردید و امیدوار هستم این حمایت ادامه داشته باشد تا یک اتفاق خوب در ورزش و فوتبال کشور رقم بخورد.


وی افزود: به هر حال طبیعی است که وقتی یک مجموعه جدید سهامدار باشگاه فوتبال استقلال یا پرسپولیس می‌شود، آن مجموعه این حق را دارد تا بتواند بر مبنای علایق و سلایق برنامه خود را با افراد جدید و تغییر اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل پیش ببرد. این حق این هلدینگ است و صادقانه می‌گویم که چه من باشم، چه من نباشم خوشحال هستم که این اتفاق برای باشگاه بزرگ استقلال افتاده. نمی‌توانید باور کنید که چقدر خوشحال هستم.

علی خطیر همچنین توضیح داد: ما باید منتظر بمانیم تا ببینیم هلدینگ خلیج فارس چه برنامه‌ای دارد و مطمئنا هواداران اخبار خوبی را از این فضا در آینده خواهند شنید. عجول نباشیم چون به تازگی این اتفاق رخ داده. باید از این روز لذت برد.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره قهرمانی احتمالی آنها در لیگ گفت: من نباید ضمانت بدهم و من فقط می‌خواهم این مشکلات حل شود. خیلی به این حواشی حق امضا و این مسائل ورود پیدا نکنیم. برخی دنبال هیجانات هستند و من می‌خواهم هیجانات را کنترل کنید.

دیگر خبرها

  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • دفاعیه اوسمار در مورد صحنه اخراج جنجالی
  • میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم
  • جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • ادعای رئیس لالیگا: تکنولوژی گل هم خطا دارد!