Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، مسعود شریعتی با اعلام این خبر گفت: براساس دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان مبنی بر برگزاری رقابت‌های ورزشی روستائیان تحت عنوان جام«خوشه‌چین» این رقابت‌ها به همت هیات ورزش های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان و دهیاری‌ها در روستاهای استان یزد مورد توجه قرار گرفت

وی افزود: ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها در ۶ رشته ورزشی فوتبال 5 نفره، والیبال 4 نفره ، طناب‌کشی، هفت سنگ مهارتی، دوومیدانی و چوب‌کشی باهم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: پس از پایان مرحله این جام در شهرستان ها، بخش های مختلف تیم های منتخب رشته های ذکر شده را به شهرستان مربوط معرفی کنند تا در نهایت رقابت های قهرمانی استان به منظور شناخت تیم ها و نفرات برتر برگزار شود.

شریعتی خاطرنشان کرد: ایجاد انگیزه برای رقابت‌های سازنده و موثر بین جوانان، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس در بین روستائیان و کشف استعدادهای جدید بویژه در بین جوانان و دختران روستایی استان را از مهمترین اهداف برگزاری جام خوشه چین است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چین رقابت والیبال ورزش و جوانان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۶۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ روح‌الله مقدم با اشاره به همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان قم و شبکه فعالین ازدواج افزود: تور ماه عسل زوج‌های جوان که پس از سال ۱۴۰۰ ازدواج کرده اند در مشهد مقدس برگزار می‌شود.


وی هدف از اجرای این طرح را ایجاد فرصت سفر زیارتی ارزان و کیفی برای زوج‌های جوان، تقویت و تحکیم بنیان خانواده‌های نوپا با برنامه‌های توانمندساز و پشتیبانی مشاوره‌ای و ترویج فرزندآوری به موقع دانست.


معاون امورجوانان اداره کل‌ورزش و جوانان استان قم افزود: زوج‌های با مهریه ۱۴ سکه و یا زوج‌هایی که زمان ازدواج، زوج کمتر از ۲۵ سال و زوجه کمتر از ۲۳ سال سن داشته، برای شرکت در ماه عسل وصال شیرین در اولویت قرار دارند.

 

وی از واجدین شرایط خواست؛ تا سوم اردیبهشت ماه برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به محل معاونت امور جوانان استان قم به آدرس انتهای بلوار امام موسی صدر، فرهنگسرای جوان مراجعه و یا با شماره‌های ۳۶۵۶۴۵۶۴-۳۶۵۶۴۵۹۷ تماس حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • هندبالیست‌های ملایری در تیم ملی
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند