Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@18:07:46 GMT

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال در پایان هفته سوم

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۶۷۵۸

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال در پایان هفته سوم

خرداد؛ در آخرین روز از دیدار‌های هفته سوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان امروز (دوشنبه) به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم پرسپولیس موفق شد با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یابد تا وضعیت جدول لیگ برتر در پایان هفته سوم مشخص شود.
پرسپولیس با کسب سه امتیاز این مسابقه پیش از دربی پایتخت، شش امتیازی شد و به رتبه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نتایج سایر دیدار‌های هفته سوم به شرح زیر است:
جمعه - ۲۲ شهریور ماهگل‌گهر سیرجان یک - پارس جنوبی جم یک
شنبه - ۲۳ شهریور ماهفولاد خوزستان صفر - سپاهان اصفهان صفرماشین‌سازی تبریز صفر - شهر خودرو مشهد یک
یکشنبه - ۲۴ شهریور ماهنفت مسجدسلیمان یک - استقلال یکشاهین شهرداری بوشهر یک - پیکان یکسایپا ۴ - نساجی مازندران ۳ذوب‌آهن اصفهان صفر - تراکتور تبریز صفر
در زیر جدول رده‌بندی لیگ برتر را مشاهده می‌کنید:


دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از هفته چهارم لیگ برتر روز یکشنبه ۳۱ شهریور ماه برگزار خواهد شد و سایر دیدار‌های این هفته نیز روز جمعه برگزار می‌شود. برچسب ها: پرسپولیس ، جدول رده‌بندی ، لیگ برتر فوتبال

منبع: خرداد

کلیدواژه: پرسپولیس جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!

به گزارش ورزش سه، طلسم شکست ناپذیری ملوان مقابل سپاهان نیز سرانجام در هفته بیست و چهارم شکسته شد تا شاگردان خوزه مورایس همچنان در رتبه سوم باقی بمانند و اندک امیدی برای قهرمانی در پایان فصل داشته باشند.

نکته جالب این تقابل به آنجایی برمی‌گردد که تیم سپاهان در هفت دیدار اخیر خود مقابل ملوان در لیگ برتر هرگز موفق به پیروزی نشده بود. هفت دیداری که فاصله‌اش با توجه به غیبت شش ساله ملوان در لیگ برتر به ده سال کشیده شد.

آخرین پیروزی سپاهان تا پیش از این مقابل ملوان در دیدار برگشت دو تیم در لیگ سیزدهم رقم خورده بود. بازی‌ای که در تاریخ ۱۶ فروردین ماه ۱۳۹۳ در همین ورزشگاه مرحوم قایقران برگزار شده بود و در پایان سپاهان با هدایت زلاتکو کرانچار فقید موفق به برتری ۳ بر ۲ مقابل ملوانی شد دراگان اسکوچیچ آن را هدایت ميکرد.

گل‌های سپاهان در آن دیدار را سرخیو فن دایک، محرم نویدکیا و هادی عقیلی به ثمر رساندند. دو گل ملوان نیز توسط مهدی دغاغله و اسماعیل صمدی زده شد.

دیگر خبرها

  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است