Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@10:26:09 GMT

دستاوردهای اجلاس سه جانبه آنکارا از زبان آشنا

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۷۰۹۸

دستاوردهای اجلاس سه جانبه آنکارا از زبان آشنا

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «حسام الدین آشنا»، مشاور رئیس جمهور، با اشاره به دستاوردهای اجلاس سه‌جانبه آنکارا در توییتر خود نوشت:

«‌مواضع  هم‌ سو و قاطع رؤسای جمهور ایران، ترکیه و روسیه درباره حمله به آرامکو و حمایت جدی آنان از مردم یمن و محکوم کردن طرف مقابل یکی از مهمترین دستاوردهای اجلاس سه جانبه آنکارا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقش بی‌بدیل این هم‌گرایی سیاسی در بازدارندگی امنیتی در آن لحظه تاریخی به یاد خواهد ماند.»

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران ترکیه رئیس جمهور روسیه یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۷۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری توسعه همه جانبه دستگاه ورزش و جوانان مازندران

حجت الله یوسفی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش وجوانان مازندران با بیان اینکه در سال جدید روند توسعه همه جانبه دستگاه ورزش و جوانان پیگیری می‌شود، گفت: تکمیل ۳۰ پروژه ورزشی و تامین منابع آن در بازه زمانی ۶ ماهه اقدامی بسیار مهم در حوزه زیرساخت ورزش مازندران بود که با پیگیری‌ها حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان محقق شد.

او افزود: در همین راستا برای نخستین بار عملیات تعویض کامل کفپوش ۲۰ سالن ورزشی مازندران نیز اتفاق افتاد که این موضوع گامی مهم در احیا برخی اماکن ورزشی فرسوده محسوب می‌شود.

یوسفی گفت: در حوزه حقوقی نیز در سال ۱۴۰۲ شاهد اتفاقات خوب و پیگیری پرونده‌های مهم بودیم و اخذ سند تک برگی اماکن ورزشی و همین طور پیگیری و اخذ شناسه برای هیات‌های ورزشی استان و شهرستان‌ها بسیاری از مشکلات دستگاه ورزش و جوانان را در موضوعات مالی و حقوقی مرتفع کرد.

او افزود: برنامه ریزی جهت بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی و خیران برای بهسازی و نوسازی اماکن ورزشی در سال گذشته تاثیرات بسیار خوبی در مدیریت منابع بیت المال داشت و نویدبخش حضور پررنگ‌تر خیرین در حوزه ورزش و جوانان است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش وجوانان مازندران، نوسازی زیرساخت و امنیت شبکه، بروزرسانی نرم افزار‌ها و همین طور تهیه تجهیزات سخت افزاری و ارتباطی را مورد اشاره قرارداد و افزود: جذب حداکثری اعتبارات از منابع ملی، استانی و ابلاغی، تاثیرات خوبی در جهت توسعه همه جانبه دستگاه ورزش و جوانان مازندران داشت و امیدواریم در سال جدید با توکل بر خدا و در سایه همت، درایت و تلاش همکاران و همه مسئولان شاهد ادامه روند توسعه همه جانبه دستگاه ورزش و جوانان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پیگیری توسعه همه جانبه دستگاه ورزش و جوانان مازندران
  • فیلم/ تشریح دستاوردهای سفر وزیر خارجه به ترکمنستان
  • ترکیه، رقابت انتخاباتی دشوار در استانبول و آنکارا
  • ترکیه به اسرائیل سلاح و مهمات صادر می‌کند؟
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • ترکیه: صادرات تسلیحات به اسرائیل نداشتیم
  • توضیح آنکارا درباره دو عامل حمله تروریستی مسکو
  • دستاوردهای تعامل سازنده دولت سیزدهم با مجلس
  • تهران-آنکارا در مسیر تجارت ۳۰ میلیارد دلاری
  • دیدار هیات‌های پارلمانی ایران و سوریه