Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@07:18:32 GMT

پرونده دکه‌های مطبوعاتی غیر مجاز کرج بسته می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۷۲۳۵

پرونده دکه‌های مطبوعاتی غیر مجاز کرج بسته می‌شود

به گزارش خبرآنلاین: عباس وحیدی  اظهار داشت: در حال حاضر۳۱۲ دکه مطبوعاتی در کرج فعال است که ۳۰ مورد از آنها غیرمجاز هستند.

وی ادامه داد: با تصمیمات اتخاذ شده، طی چند روز آینده این دکه‌ها جمع‌آوری و با این اقدام پرونده فعالیت دکه‌های غیرمجاز در کرج برای همیشه بسته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از سال ۸۰ تا کنون هیچ دکه جدیدی به کرج اضافه نشده، تصریح کرد: با ساماندهی وضعیت کیوسک‌های مطبوعاتی، از آشفتگی چهره شهر کاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به دنبال روش‌هایی برای ساماندهی اقلامی که در دکه‌های مطبوعاتی عرضه می‌شوند هستیم، گفت: متاسفانه ماهیت بسیاری از این دکه‌ها تغییر کرده و شاهد عرضه انواع مواد خوراکی، دخانیات، وسایل بازی و... از طریق آنها هستیم.

وحیدی اظهار کرد: برای اصلاح این وضعیت بنا شده از دکه‌هایی که به مغازه تبدیل شده اند، عوارض چند برابری دریافت شود تا کم کم شاهد بازگشت ماهیت واقعی کیوسک‌های مطبوعاتی باشیم.

وی در ادامه به عرضه مرغ با قیمت کمتر از نرخ مصوب تنظیم بازاری در بازارروزهای کرج اشاره کرد و گفت: نرخ تنظیم بازاری مرغ ۱۲ هزار و ۹۰۰ است ولی در بازار روزهای کرج امروز به نرخ هر کیلو ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان عرضه می‌شود.

این مسئول همچنین به اجرای طرح دستچین در برخی بازارروزهای کرج اشاره کرد و افزود: در حال حاضر این طرح در هفت بازار روز در حال اجراست و با استقبال غرفه داران و شهروندان مواجه شده است.

گفتنی است با اجرای طرح دستچین، امکان انتخاب میوه از سوی مشتریان در بازار روزهای کرج فراهم می‌شود.

46

کد خبر 1300069

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز مطبوعات باشگاه پرسپولیس عربستان آرامکو لیگ برتر نوزدهم ایالات متحده آمریکا حسن روحانی دونالد ترامپ باشگاه استقلال ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۷۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان برندگان عکس مطبوعاتی جهان در سال ۲۰۲۴

عکس زنی فلسطینی که جسد کفن‌پوش خواهرزاده‌اش را در آغوش کشیده است، به عنوان عکس خبری سال ۲۰۲۴ (World Press Photo) برگزیده شد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، برندگان شصت‌وهفتمین مسابقه جهانی عکس مطبوعاتی وورد پرس از بین بیش از ۶۱ هزار اثر انتخاب شدند. جنگ‌ها و درگیری‌ها غالباً بر موضوعات آثار برنده غالب است و امسال نیز از این قاعده مستثنی نبود، به طوری که عکس سال مطبوعات جهان در سال ۲۰۲۴ به «یک زن فلسطینی که جسد خواهرزاده‌اش را در آغوش می گیرد» اهدا شد که توسط عکاس رویترز، محمد سالم، گرفته شده بود.

در این عکس ایناس ابو معمار، ۳۶ ساله، جسد خواهرزاده پنج ساله‌اش به نام «سالی» را در آغوش می‌گیرد که در حمله اسرائیل به خان‌یونس در جنوب نوار غزه به همراه مادر و خواهرش در ۱۷ اکتبر ۲۰۲۳ کشته شد. محمد سالم هنگام ثبت این عکس در سردخانه بیمارستان، جایی که ساکنان به دنبال بستگان گم شده خود بودند، حضور داشت تا لحظات دردناک جنگ غزه را به تصویر بکشد.

الجزیره به نقل از سالم در این رابطه نوشت: «لحظه‌ای قدرتمند و غم‌انگیز بود و احساس کردم این تصویر مفهوم وسیع‌تری را از آنچه در نوار غزه اتفاق می‌افتد، خلاصه می‌کند.»

فیونا شیلدز، رئیس هیئت داوران گفت: «این تصویر واقعاً عمیقاً تأثیرگذار است. وقتی عکس را می‌بینی، گویا *داغی* در ذهنت بر جای می‌ماند. این تصویر تداعی‌گر یک نوع پیام تحت‌اللفظی و استعاری واقعی در مورد وحشت و بیهودگی جنگ است و یک استدلال فوق‌العاده قدرتمند برای صلح محسوب می‌شود.»

عکس برتر دیگر در مورد شرایط مبتلایان به بیماری آلزایمر بود؛ «لی‌آن اولواج» از آفریقای جنوبی برنده بهترین داستان عکس سال برای مجموعه تأثیرگذار "Valim-babena" بود که پروژه‌ای متمرکز بر ابعاد فقدان آگاهی عمومی اجتماعی از زوال عقل در ماداگاسکار بود.

یکی از تصاویر برجسته در این مجموعه نشان می‌دهد که شخصی به نام «دادا پل» با نوه‌اش برای رفتن به کلیسا آماده می‌شود. این تصویر لحظات عادی اما گرمی را در بحبوحه چالش‌های زوال عقل ثبت کرده است.

برنده رده‌بندی سری آسیایی این مسابقه را نیز ابراهیم نوروزی از آسوشیتدپرس کسب کرد. تصویر برنده‌شده بخشی از مجموعه‌ای با عنوان «افغانستان در لبه» است که نشان می‌دهد که یک پناهنده افغان در بیابان کنار کمپ نزدیک تورخم پاکستان استراحت می‌کند.

کد خبر 746163

دیگر خبرها

  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • پرونده ایستگاه های اصلی خط ۷ مترو امسال بسته می شود
  • پرونده سهمیه بسته شد: تیم رنگرز آماده فتح پاریس!
  • پرونده ۳۵۰ هزار متقاضی تسهیلات مسکن روستایی تا یک ماه آینده بسته می‌شود
  • آغاز طرح تشدید نظارت بر عرضه کالا‌های اساسی در لرستان
  • پرونده زباله‌گردها در تهران بسته می‌شود
  • انتشار فراخوان مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان تئاتر
  • برندگان عکس مطبوعاتی جهان در سال ۲۰۲۴ + داستان تصاویر
  • داستان برندگان عکس مطبوعاتی جهان در سال ۲۰۲۴