Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@00:07:40 GMT

کشف 5 تن چوب قاچاق در آستانه‌اشرفیه

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۷۲۷۲

کشف 5 تن چوب قاچاق در آستانه‌اشرفیه

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "عیسی روشن‌قلب"با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی آستانه‌اشرفیه حین گشت‌زنی به 2 دستگاه خودرو باری نیسان حامل بار چوب مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از خودروهای مورد نظر 5 تن چوب قاچاق کشف شد افزود: در این راستا 2 متهم 49 و 46 ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را 100 میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان باعث تخریب محیط زیست و از بین بردن منابع ملی می‌‌شود از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی شهرستان قاچاق قلب محیط زیست نیسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۷۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۳ تن گاز مایع قاچاق در راسک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  سرهنگ علیرضا دلیری گفت: ماموران انتظامی راسک در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودرو‌های عبوری به دو دستگاه تریلی حامل بار مشکوک شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: پس از متوقف کردن دو خودرو در بازرسی از آنها ۴۳ تن گاز مایع قاچاق فاقد مجوز قانونی کشف و دو نفر متخلف دستگیر شدند.
سرهنگ دلیری، از شهروندان خواست: ضمن همکاری مستمر با پلیس، هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را بلافاصله برای انجام اقدامات قانونی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران
  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم
  • ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • کشف ۴۳ تن گاز مایع قاچاق در راسک