Web Analytics Made Easy - Statcounter

فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا برای برخی بازیکنان شاغل در اروپا فرصتی است که در جدول رده‌بندی سابقه‌داران حضور در این رقابت‌ها، جایگاه‌شان را ارتقا دهند. ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا از امشب (سه‌شنبه) آغاز می‌شود، برخی از بازیکنان کهنه‌کاری که با تیم‌های‌شان جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کرده‌اند، فرصت خواهند داشت، رکورد حضورشان در مهمترین تورنمنت باشگاهی دنیای فوتبال را ارتقا دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از آن بازیکنان کریستیانو رونالدو است که اکنون در جدول دارندگان بیشترین بازی در لیگ قهرمانان اروپا پس از ایکر کاسیاس نفر دوم است. با توجه به خانه‌نشین شدن سنگربان اسپانیایی تیم فوتبال پورتو به دلیل سکته قلبی و عدم راهیابی تیم او به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، رونالدو این شانس را دارد فاصله‌اش با کاسیاس را کاهش دهد.

در حال حاضر کاسیاس با 177 بازی در لیگ قهرمانان اروپا رکورددار است و رونالدو با 162 بازی در جایگاه دوم است. سومین نفر در این رده‌بندی ژاوی هرناندس بازیکن سابق بارسلونا با 151 بازی است.

لیگ قهرمانان اروپا| بارسلونا در کندوی زنبورها/ ناپولی در اندیشه انتقام از لیورپول

نزدیک‌ترین تعقیب کننده رونالدو در میان بازیکنانی که هنوز شاغل هستند و شانس رسیدن به رکورد او را دارند، لیونل مسی با 135 بازی است. مسی اگر امشب مقابل بوروسیا دورتموند به میدان برود، یکصد‌و‌سی‌وششمین بازی‌اش را در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده و از این حیث از پائولو مالدینی اسطوره میلان سبقت و در رده ششم قرار می‌گیرد.

رده‌بندی بازیکنان دارای بیشترین تعداد بازی در لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

1- ایکر کاسیاس (اسپانیا) 177 بازی
2- کریستیانو رونالدو (پرتغال) 162 بازی
3- ژاوی هرناندس (اسپانیا) 151 بازی
4- رایان گیگز (ولز) 145 بازی
5- رائول گونسالس (اسپانیا) 142 بازی
6- پائولو مالدینی (ایتالیا) 135 بازی/ لیونل مسی (آرژانتین)
7- آندرس اینیستا (اسپانیا) 130 بازی
8- کلارنس سیدورف (هلند) 125 بازی
9- پل اسکولز (انگلیس) 124 بازی
10- جان لوئیجی بوفون (ایتالیا) 122 بازی
11- زلاتان ابراهیموویچ (سوئد) 120 بازی

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۷۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل درگیری وینیسیوس با آلوارو موراتا پس از بازی برزیل و اسپانیا چه بود؟

جدال برزیل و اسپانیا حاشیه کم نداشت و علاوه بر برخی درگیری‌ها داخل زمین، در بیرون زمین نیز شاهد جر و بحث بازیکنان دو تیم بود

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در چارچوب دیداری دوستانه، دو تیم اسپانیا و برزیل در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به تساوی 3-3 رضایت دادند.

اسپانیا 3-3 برزیل؛ نمایش سرگرم‌کننده از نسل جدید

پس از سوت پایان بازی، جو متشنجی در بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد و نیمکت‌ها با یکدیگر درگیر شدند. آن‌چه که از تصاویر تلویزیونی دریافت می‌شد، این بود که گویا وینیسیوس جونیور از رفتار بازیکنان اسپانیا ناراحت شده و قصد حمله به او را دارد اما حقیقت ماجرا چه بود؟

در جریان بازی، برخی هواداران اسپانیا که طرفدار رئال مادرید بودند، بارها آلوارو موراتا را هو کردند و شعارهایی علیه او سر دادند. موراتا با وجود حضور طولانی مدت در ترکیب کهکشانی‌ها، اصلا نزد هواداران این تیم محبوب نیست و به واسطه تصمیاتش پس از قطع همکاری با رئال مادرید به چهره‌ای منفور نزد آن‌ها تبدیل شده‌است. پس از سوت پایان بازی، موراتا قصد داشت به سمت هوادارانی که در پشت نیمکت اسپانیا حضور داشتند برود و پاسخ شعارهای آن‌ها را بدهد اما وینیسیوس جونیور که برای رئال مادرید توپ می‌زند پس از مطلع‌شدن از قصد موراتا، عصبانی شد و در جهت دفاع از هواداران تیمش از او خواست کارش را متوقف کند. همین گفتگوی کوتاه وینیسیوس و موراتا منجر به درگیری‌ شد و سایر بازیکنان دو تیم نیز در آن مداخله کردند.

درگیری موراتا و وینیسیوس فیلم درگیری موراتا و وینیسیوس  

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد لونین
  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟
  • یک سال از آخرین باخت رودری گذشت؛ اگه می‌تونی شکستش بده!
  • اقدام خطرناک آقای بازیگر برای شکستن رکورد گینس (فیلم)
  • رونالدو در محدوده پایان دوران ملی!
  • اقدام خطرناک آقای بازیگر برای شکستن رکورد گینس + فیلم
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • خوشحالی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • دلیل درگیری وینیسیوس با آلوارو موراتا پس از بازی برزیل و اسپانیا چه بود؟
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!