Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@04:21:18 GMT

انتقاد تند مدیر سابق یووه از ساری

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۷۳۶۳

انتقاد تند مدیر سابق یووه از ساری

لوچیانو موجی، مدیر سابق یوونتوس با انتقاداتی تند نسبت به مائوریتزیو ساری، سرمربی این تیم می‌گوید حضور ساری برای فوتبال بد است.

به گزارش "ورزش سه"، لوچیانو موجی، مدیر سابق باشگاه یوونتوس با به زبان آوردن اظهاراتی تند علیه مائوریتزیو ساری، سرمربی این تیم می‌گوید ساری دائما به فکر بهانه‌جویی است و هر کجا که می‌رود  این اخلاق را با خود می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موگی در ادامه انتقادات خود گفت که حضور ساری کلا برای فوتبال اتفاق بدی است.

 

 

بعد از تساوی بدون گل یوونتوس مقابل فیورنتینا در سری آ و بالا گرفتن موج انتقادها از ساری، لوچیانو موجی هم به این موج پیوست و انتقادات بسیار تندی علیه او به زبان آورد. او ساری را مقصر بازی ضعیف یوونتوس دانست و گفت بهانه‌گیری از زمین و زمان عادت همیشگی او است.

 

موجی در این باره گفت:" ساری عادت دارد که همیشه به دنبال بهانه بگردد. او هر جا می‌رود همین عادت را دارد. حضور او برای فوتبال بد است و کنته حق داشت آنطور جوابش را بدهد. من همیشه معتقد بوده‌ام برای تغییر در روند بازی، تغییر بازیکنان ضروری است ولی ساری این کار را نکرد".

 

مدیر سابق یوونتوس در ادامه گفت:" یوونتوس بازیکنان بزرگی دارد که می‌توانند در هر لحظه بازی را برگردانند ولی بازی یوونتوس همانطور پیش رفت و تغییری در آن اتفاق نیفتاد".

 

مائوریسیو ساری یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مائوریسیو ساری یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۷۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم

سرمربی تیم سپاهان گفت: نمی‌دانم خواهیم برد یا خیر؛ هنوز به قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم، اما می‌دانم بازی خوبی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس شامگاه _سه‌شنبه بیست‌ونهم فروردین_ در کنفرانس‌خبری پیش از تقابل تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم لیگ برتر و شهرآورد اصفهان اظهار کرد: در مورد بازی فردا باید بگویم که یک دربی مهم برای شهر اصفهان و یک بازی مهم و باکیفیت برای دو باشگاه سنتی است و امیدوارم یک بازی خوب برای هواداران باشد.

وی افزود: به‌صورت رسمی به بازیکنان معرفی نشده‌اند اما با یکدیگر صحبت داشته‌ایم و به‌زودی به تیم ملحق می‌شوند. یک انسان باشخصیت و بادانش که باشگاه هم شرایط وی را بررسی کرده بود و خوشحالم که چنین شخصی به تیم اضافه شده است.

سرمربی تیم سپاهان بیان کرد: نمی‌دانم خواهیم برد یا خیر؛ اما هنوز به قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم. اما می‌دانم بازی خوبی می‌شود و در کنار هواداران با قدرت برای کسب یک نتیجه خوب تلاش می‌کنیم.

وی ادامه داد: تفکرات من همیشه این بود که نیاز به زمان داشتم تا افراد مدنظرم را بشناسم و با آرامش افرادی را به کادر فنی‌ام اضافه کنم. ضمن اینکه دانش‌فنی و کیفیت خیلی برای من مهم بود. به جلال امیدیان خوشامد می‌گویم که به‌عنوان مربی با شاگردان من همکاری داشته و زمانی بازیکن سپاهان هم بوده است.

مورایس اذعان کرد: زیاد نگران این قضیه که هواداران انتقاد می‌کنند نیستم چرا که زندگی را جور دیگری می‌بینم. انتقاد همیشه با هر نتیجه‌ای وجود دارد و گروهی از هواداران در هر صورت هیچ‌گاه راضی نخواهند بود و برخی هم در باشگاه‌ها با انتقادات در مرکز توجهات قرار می‌گیرند. طی سالیان اخیر در باشگاه‌های بزرگی بوده‌ام که به‌خاطر این اتفاقات تغییرات زیادی درون باشگاه افتاده که این قسمتی از تئاترِ فوتبال است و در هر صورت وجود دارد اما باید بدون توجه به آن پیش برویم.

وی عنوان کرد: برخی مواقع بابت دفاع نکردن و گل نزدن مورد انتقاد قرار می‌گیریم. برخی مواقع نتوانستیم آرامش را به بازیکنان بدهیم که موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنند یا ممکن است به خودخواهی و تصمیمات بازیکنان مربوط باشد. در یک بازی چند گل زده‌ایم اما چند فرصت را در همان بازی از دست دادیم. باید ضعف در گلزنی را قبول کنیم و امیدوارم با فشارها و تمرینات بیشتر این ضعف برطرف شود.

سرمربی تیم سپاهان گفت: تمام بازیکن تلاش می‌کنند از پس مشکلات بربیایند اما امیدوارم شرایط را بهتر کنیم تا هواداران خوشحال شوند. به کسی انتقاد نمی‌کنم و به همه آن‌ها حق می‌دهم. امیدوارم بتوانیم در حضور هواداران نتیجه خوبی به‌دست بیاوریم.

کد خبر 745263

دیگر خبرها

  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • عملیات وعده صادق موجی از شادی را به ارمغان آورد
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • دودستگی در بارسلونا با حمله تند گوندوگان
  • هوادار: با صدور بیانیه‌های پوچ موضوع را لوث کردید!
  • به‌قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم
  • از اختلاف با الگری تا رقیبی به نام ییلدیز؛ راه فدریکو کیه زا و یوونتوس از یکدیگر جدا خواهد شد؟
  • انتقاد تند مدیرعامل سابق استقلال علیه اعضای هیئت مدیره
  • امشب در لیگ قهرمانان یک فینالیست اسپانیایی داریم!