Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@05:12:42 GMT

حرکت بازیکنان والنسیا باعث شگفتی رسانه‌های انگلیسی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۷۴۱۷

حرکت بازیکنان والنسیا باعث شگفتی رسانه‌های انگلیسی شد

بازیکنان والنسیا به نشانه اعتراض به اخراج مارسلینو در نشست خبری پیش از بازی با چلسی حاضر نشدند که این موضوع با تعجب رسانه‌های انگلیسی همراه شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، سکوت بازیکنان والنسیا ادامه دارد. شنبه پس از دیدار بارسلونا هیچ یک از بازیکنان این تیم با رسانه‌های مطبوعاتی و تلویزیونی صحبت نکردند و در استمفوردبریج هم هیچ‌کدام حاضر به مصاحبه نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

والنسیا قرار است امشب (سه‌شنبه) در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی برود.

آلبرت سلادس، سرمربی جدید والنسیا به تنهایی در نشست خبری پیش از بازی حاضر شد. این موضوع باعث تعجب رسانه‌های انگلیسی شد. بازیکنان به نشانه اعتراض به اخراج مارسلینو به نشست نرفتند.

با این سکوت از جانب بازیکنان والنسیا این باشگاه با محرومیت از طرف یوفا روبرو خواهد شد. اگر بازیکنان پس از بازی امشب نیز حاضر به مصاحبه نشوند شرایط برای خفاش‌ها بدتر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، چهارشنبه هفته گذشته باشگاه والنسیا اخراج مارسلنیو را اعلام کرد. سرمربی اسپانیایی به دلیل اختلاف با مالک باشگاه مجبور شد در شروع فصل این تیم را ترک کند. این در حالی بود که او توانست پس از هشت سال خفاش‌ها را قهرمان کند. والنسیا با پیروزی ۲ بر یک برابر بارسلونا فاتح کوپا دل ری شد. بر اساس اظهارات مارسلینو همین جام باعث اخراجش شد. مدیریت به او دستور داده بود که کوپا دل ری را فتح نکنند و تمام تمرکزشان روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشد اما والنسیا به فینال صعود کرد و علاوه بر آن سهمیه لیگ قهرمانان را به دست آورد. این موضوع اختلاف‌ها را به وجود آورد و در نهایت سرمربی اسپانیایی اخراج شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: والنسیا ليگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۷۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق تراکتور با خمس برای جدایی | سرمربی اسپانیایی با رقم سنگین حاضر به رفتن شد

به گزارش همشهری آنلاین، مدیران باشگاه تراکتور که طی دو روز گذشته جلساتی با پاکو خمس برای توافق و جدایی از این تیم داشته‌اند، در نهایت با این مربی بر سر جدایی به توافق رسیدند.

خمس دو فصل دیگر با تراکتور قرارداد دارد و طبق توافق، قرار است مابقی رقم قرارداد امسال خود (حدود ۳۰۰ هزار دلار) را از باشگاه تبریزی دریافت کند و به‌صورت توافقی از این تیم جدا شود.

به احتمال بسیار زیاد امروز (دوشنبه) فسخ قرارداد خمس با باشگاه تراکتور به طور رسمی امضا و نهایی خواهد شد.

کد خبر 844600 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • بلینگام: خوشحالم که برای رئال مادرید بازی می‌کنم
  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • معنی حرکت دست آرائوخو پس از اخراج مقابل پاری سن ژرمن چیست؟
  • شمسایی: افغانستان می‌تواند شگفتی‌ساز شود
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • روماریوی ایران در تمرین استقلال رویت شد (+عکس)
  • بازیکنان منچستریونایتد در انتظار اخراج اریک تن هاخ
  • افزایش احتمال اخراج همکاران افغان نظامیان انگلیسی از پاکستان
  • توافق تراکتور با خمس برای جدایی | سرمربی اسپانیایی با رقم سنگین حاضر به رفتن شد