Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی رتبه نخست کشور را در زمینه سقط درمانی دارد که علت آن وجود شمار بسیار مراکز مشاوره ژنتیک در این استان است.

به گزارش شریان نیوز،حسین تنها طلب  گفت: در حال حاضر حدود ۷۵ درصد از پرونده‌های درخواست سقط جنین در استان خراسان رضوی به صدور مجوز برای سقط منجر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجازی افزود: طی چهار ماه سال‌جاری ۴۰۵ پرونده سقط جنین در پزشکی قانونی این استان تشکیل شد که ۳۰۰ مورد آن منجر به صدور مجوز شده و برای بقیه به‌دلیل نداشتن شرایط لازم مجوز صادر نشده است.

    وی ادامه داد: در مدت مشابه سال گذشته از بین ۳۶۲ پرونده درخواست سقط جنین که در پزشکی قانونی خراسان رضوی تشکیل شد برای ۲۷۷مورد مجوز صادر شد که تعداد مجوزهای صادر شده در سال‌جاری افزایش داشته است. وی اظهار داشت: از سقط‌های غیر قانونی اطلاعات دقیق در دست نیست و اگر سقط غیرقانونی منجر به فوت مادر شود در پزشکی قانونی ثبت می‌گردد. وی درباره سقط‌های غیر قانونی نیز گفت: اطلاعات موثق از سقط‌های غیرمجاز در دست نیست اما شواهد حاکی از آن است که متقاضیان بارداری‌های ناخواسته در این خصوص داروهای مربوطه را از طریق برخی داروخانه‌ها، اینترنتی یا عطاری‌ها تهیه کرده و مبادرت به انجام آن به‌صورت پنهانی می‌کنند که با عوارض و خطراتی همراه است.

منبع: شریان

کلیدواژه: سقوط هواپیمای تهران یاسوج ایالات متحده آمریکا مجلس شورای اسلامی سوریه یاسوج بوشهر ایران کرمانشاه سقوط هواپیما روسیه عراق گرگان بارش برف تیم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۷۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مقام نخست مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ چهاردهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی یادواره شهید احسان بابایی و شهدای فراجای راسک در بخش بانوان در روز‌های ۲۸ و ۲۹ فروردین‌ماه با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار، مربی و داور از ۱۸ استان کشور به میزبانی شهر زاهدان برگزار شد. 
با اتمام پیکار‌های در بخش بانوان ورزشکاران خراسان شمالی در وزن ۴۸- کیلو فائزه ابراهیمی به مدال طلا و زهرا باغچقی صاحب گردن آویز برنز مسابقات شد، در وزن ۵۲- کیلو حدیث باغچقی بر سکوی سوم قرار گرفت و در وزن ۷۸- کیلو الهه باغچقی در جایگاه سوم ایستاد، در وزن ۸۷- کیلو هانیه وحدانی به عنوان قهرمانی و در وزن ۸۷+ کیلو مریم رستمی به مقام سوم مسابقات دست یافت.
در بخش تیمی، خراسان شمالی مقام نخست را به دست آورد. استان همدان در رده دوم جای گرفت و مقام سوم این پیکار‌ها به سمنان رسید.

دیگر خبرها

  • رتبه نخست مازندران در صادرات لبنیات
  • افزایش قیمت کالاها بدون مجوز قانونی نیست
  • ابطال رأی‌های کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست
  • کسب مقام نخست مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • رتبه نخست گیلان در تولید مرغ اجداد در کشور
  • ادارات، مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • اقامتگاه‌های غیررسمی و بدون مجوز مقبول نظر مسافران
  • افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند