Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بنیاد احسان گفت: از سوی رهبر معظم انقلاب ۴ هزار بسته لوازم‌التحریر به فرزندان مدافعان حرم هدیه می‌شود.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در جمع خبرنگاران درباره ارسال لوازم التحریر به مناطق محروم کشور، اظهار داشت: امسال ۲۵۰ هزار بسته کامل لوازم التحریر ایرانی ـ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی که از تولید کنندگان داخلی خریداری شده است به مناطق محروم ارسال می‌شود.

وی بیان داشت: این لوازم‌التحریر از ۱۰۰ تولید کننده داخلی خریداری شده است و ۲۱۰ شغل جدید را ایجاد کرده است.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بیان داشت: ما به دنبال این هستیم این مشاغل تعطیل نشود و با حمایت از تولید داخلی به دنبال افزایش اشتغال در این حوزه هستیم.

مدنی گفت:‌ما به دنبال آن هستیم با مشارکت مردم تعداد بسته‌های لوازم التحریر را به ۵۰۰ هزار تا برسد و این اقدام از اول مرداد تا ۱۵ مهر ماه ادامه دارد.

وی بیان داشت: بیش از ۵ هزار جهادگر در ۵ استان کشور از جمله تهران، خراسان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان نسبت به جمع‌آوری لوازم التحریر ایرانی اقدام می‌کنند.

مدیرعامل بنیاد احسان با اشاره به اینکه این بسته‌های لوازم التحریر برای مناطق محروم کل کشور است، گفت: شهروندان می‌توانند از طریق سامانه دنیای احسان ثبت نام کنند و در جمع‌آوری و توزیع بسته‌ها مشارکت‌کنند و تنها لازم است قید شود که این لوازم التحریر در کجا توزیع می‌شود.

مدنی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات این است که باید کد ملی دانش‌آموزی که لوازم التحریر دریافت کرده است را برای ما ارسال کنند.

وی بیان داشت: از سوی رهبر معظم انقلاب نیز ۴ هزار پک لوازم التحریر به فرزندان شهدای مدافعان حرم هدیه می‌شود.

مدیرعامل بنیاد احسان گفت: مردم نیز می‌توانند از طریق سامانه #۱۵*۳۰۴۰* کمک‌های لازم را برای تامین لوازم التحریر داشته باشند.

مدنی گفت: با مراجعه به ادارات پست نیز می‌توانند به صورت رایگان کمک‌های خود را به مشق احسان اهدا کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم شهید مدافع حرم امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۷۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعارهای سال به گفتمان تبدیل شود

نماینده ولی‌فقیه در کاشان ضمن اشاره به شعار سال، گفت: شعارهای سال به گفتمان تبدیل شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی ظهر امروز در دیدار نوروزی با جمعی از مسئولان شهرستان کاشان با بیان اینکه باید قدر انقلاب و ماه رمضان را بیشتر داشته باشیم، اظهار داشت: آرزوی انبیاء تشکیل حکومتی بر مبنای دین مبین اسلام است و انبیاء حکومتی همانند حکومت انقلاب اسلامی را نداشتند.

وی افزود: اولین وظیفه ما در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی حفظ و حراست از این نهاد مقدس است و هرچه مسئولیت ما بیشتر می‌شود باید خود را به خدا نزدیک‌تر کنیم چراکه افراد در برابر مسئولیت وظایف سنگینی را به دوش می‌کشند.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب ابراز داشت: پیام رهبر معظم انقلاب همان پیام نائب امام زمان(عج) است و امروز وظیفه داریم فرمایشات ایشان را با این دید نگاه کرده و عمل کنیم و باید شعارهای سال و بیانیه گام دوم به گفتمان تبدیل شود.

وی با بیان اینکه یکی از نقاطی که در تحقق گفتمان‌سازی فرمایشات رهبر معظم انقلاب موثر. بوده، مدارس است، گفت: در 19 دی سال گذشته رهبری فرمودند که علت پیشرفت کشور به نظر سوی دشمن حضور مردم بوده و سیاست دشمن نبود دشمن در صحنه است.

حسینی تصریح کرد: وقتی دشمن جنگی را انجام می‌دهد، دشمن شکست می‌خورد و این مهم به دلیل حضور مردم است و هرجا مانع از حضور مردم شدند، شکست خوردیم به نحوی که در بخش‌هایی از اقتصاد که مردم مشارکت نداشتند، شکست خوردیم.

وی ضمن تاکید بر تقویت حوزه مشاغل خانگی تاکید کرد: کاشان در حوزه مشاغل خانگی ظرفیت‌هایی بسیار زیادی دارد اما باید زنجیره تولید این حوزه در منطقه تکمیل و تقویت شود تا محصول تولیدی به دست مصرف‌کننده برسد.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر معظم انقلاب
  • شعارهای سال به گفتمان تبدیل شود
  • زیاد النَخاله با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • حضور ۴ شاعر یزدی در دیدار رمضانی شاعران با رهبرمعظم انقلاب
  • دیدار اسماعیل هنیه با رهبر معظم انقلاب
  • عکس/ دیدار اسماعیل هنیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • به‌به، به‌به، به این ژن خوب... | خواندن شعر درباره «آقازاده‌ها» در حضور رهبر انقلاب
  • بیت شعری که رهبر معظم انقلاب در دیدار شاعران خواندند+فیلم