Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@14:39:14 GMT

تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان خوشاب

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۷۴۶۷

تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان خوشاب

سرهنگ محمود حامد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خوشاب، در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس زنگ مقاومت در مدارس شهرستان خوشاب به صدا در خواهد آمد، اظهار کرد:  برگزاری مسابقات ورزشی، شبی با شهدا در روستای ینگ و توزیع لوازم‌التحریر در مدارس سطح شهرستان از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان خوشاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد با اشاره به برگزاری نشست‌های بصیرتی و سیاسی در روستاهای نودهان و ینگ، افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاهی از آثار دفاع مقدس در شهر مشکان برگزار می‌شود، همچنین برپایی ایستگاه صلواتی، دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خوشاب با اشاره به برگزاری مسابقه ساخت موشک ایرانی و عطر افشانی مزار شهدا، تصریح کرد: برگزاری نشست کتاب‌خوان، نشر و انتشار وصیت نامه‌های شهدای شهرستان خوشاب، پخش فیلم سینمایی با موضوع دفاع مقدس در روستاهای علیک و برقبان از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است که از ۳۱ شهریور آغاز می‌شود.

کد خبر 4720640

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس شهرستان خوشاب بسیج ماه محرم قزوین بوشهر اربعین حسینی شهرکرد عاشورا مراسم عزاداری ایلام شیراز خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۷۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس

برنامه‌ریزی‌ها برای اجرای ویژه‌برنامه‌ها و جشن‌های دهه کرامت در سال ۱۴۰۳ با حضور دکتر زاکانی رییس مجمع شهرداران کلانشهر‌های کشور، حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، محمد امین توکلی زاده رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهرها، احسان متولیان دبیرمجمع شهرداران کلانشهر‌ها و شهرداران کلان شهر‌ها و مراکز استان‌ها در مشهد مقدس آغاز شد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در یکصدو نوزدهمین نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها که به مدت ۲ روز در مشهد مقدس در حال برگزاری است مهمترین برنامه‌های پیش بینی شده از سوی شهرداران کلان شهر‌ها و مراکز استان‌های کشور در دهه کرامت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهر‌های کشور در این نشست با اشاره به کاستی‌های گذشته در بحث گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر اظهار کرد: جشن میلاد کریمه اهل بیت سلام‌الله علی‌ها تنها منحصر به یک یا نهایتا دو روز از دهه کرامت بوده و ما برای تکریم مقام والای خواهر مکرم حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) می‌بایست به تدابیر و برنامه‌های جدید برسیم.

توکلی‌زاده افزود: یکی از این تدابیر می‌تواند اجرای برنامه‌های جمعی و جشن‌های شاد دخترانه از چند روز مانده به روز میلاد حضرت معصومه (س) باشد.

وی گفت: طراحی پویش مناسب با قشر‌های مختلف مخاطب میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علی‌ها بویژه دانش‌آموزان دختر از ضرورت‌های تدوین برنامه مناسب برای گرامیداشت روز دختر است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهر‌های کشور در ادامه افزود: در ادامه‌ی برنامه‌های دهه کرامت و با توجه به اوج پیدا کردن ویژه برنامه‌های گرامیداشت این دهه، دلدادگان و عاشقان حضرت رضا علیه‌السلام با شور و نشاط بیشتری جشن‌های مردمی و خودجوش را برپا می‌کنند و ما نیز با همه‌ی ظرفیت‌های مردمی همراه می‌شویم تا جشن‌های این دهه با وسعت و شادمانی و نشاط بیشتری برگزار شود.

توکلی زاده اظهار کرد: کار‌های مهمی در راستای تعمیق بیشتر عشق و ارادت مردم نسبت به حضرت ثامن‌الائمه علیه‌السلام از سوی خادمان آن حضرت در مسئولیت‌های مختلف صورت پذیرفته که اعزام زائراولی‌ها، پوشش درمانی و کمک‌رسانی به بیماران خاص، آزادسازی زندانیان، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان از جمله آن کارهاست و می‌بایست به این نوع برنامه‌ها بیشتر پرداخت.

وی در پایان گفت: در حال برگزاری جلسات مختلف با فعالان فرهنگی و اجتماعی هستیم تا بهتر از سال‌های گذشته جشن‌های دهه کرامت را برگزار کنیم و پس از تجمیع و نهایی سازی تصمیمات ان‌شاءالله برنامه‌ها را به سمع و نظر مردم عزیز خواهیم رساند.

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در مهریز
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • آغاز توزیع تخم نوغان یارانه دار در خوشاب