Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

«جوزپه پرونه» سفیر ایتالیا در ایران گفتگوی کوتاهی درباره وضعیت آندره استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال و مشکلاتی که وی با آن در ایران دست به گریبان بود انجام داد.

استراماچونی بعد از بازی استقلال با فولاد قصد داشت به ایتالیا برود که به خاطر مشکلات ویزا ممنوع الخروج شد و نتوانست برای دیدار با خانواده اش ایران را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همان زمان گفته می شد این مربی قصد داشته برای همیشه استقلال را ترک کند و قید کار در این تیم را بزند. پرونه در واکنش به این موضوع به خبرنگار مهر، گفت: فکر نمی کنم که استراماچونی می خواست برای همیشه به ایتالیا برگردد. به هر حال ایران کشور متفاوتی نسبت به ایتالیا است و او در حال وفق پیدا کردن با شرایط جدید بود.

سفیر ایتالیا در ایران ادامه داد: استراماچونی مربی بسیار خوب و مصممی است و می تواند برای استقلال مفید باشد.

پرونه در پاسخ به این سئوال که آیا مشکل خروج از ایران استراماچونی رفع شده است؟ تاکید کرد: فکر می کنم این مشکلات حل شد. البته موضوع قابل توجهی هم نبود. این مسئله ممکن است برای هر فرد عادی هم رخ بدهد.

وی در خصوص شرایط استراماچونی در ایران و اینکه آیا وی از زندگی در ایران خوشحال و راضی است؟ اظهار کرد: استراماچونی خیلی با انگیزه است. او مردم ایران را خیلی دوست دارد وحمایت هواداران استقلال را هم احساس می کند.

سفیر ایتالیا در ایران درباره اینکه آیا استراماچونی همچنان به خاطر مشکلات باشگاه و عدم جذب بازیکنان مدنظرش ناراحت است؟ گفت: در این باره چیزی نمی دانم و ایده ای ندارم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سفیر ایتالیا استراماچونی استقلال صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۷۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی

معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان در دیدار نماینده ویژه و سفیر ایران در افغانستان گفت رسیدن آب به سیستان به حل مشکلات مردم دو کشور کمک می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبدالغنی برادر» معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان در دیدار با «حسن کاظمی قمی» نماینده ویژه و سفیر ایران پیرامون تقویت روابط سیاسی، اقتصادی، تجاری و ترانزیتی و همکاری‌های دوجانبه بحث و گفتگو کرد.

در این دیدار وزیر آب و انرژی، وزیر کشاورزی، آبیاری و دامداری، وزیر اطلاعات و فرهنگ و سفیر حکومت طالبان در تهران نیز حضور داشتند.

ملا برادر با مثبت خواندن روابط افغانستان و ایران و تأکید بر توسعه روابط گفت: امسال به فضل الهی سطح بارندگی بالا بوده که در نتیجه آن پس از چندین سال خشکسالی، آب دریای هلمند به نیمروز و به سیستان ایران رسیده است، این کمک خواهد کرد مشکلات بیشتر مردم هر دو کشور حل شود.

معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان در ادامه خواستار ایجاد تسهیلات بیشتر در ترانزیت تولیدات و محصولات افغانستان به کشورهای اروپایی از طریق ایران شد و این امر را گامی اساسی برای افزایش سطح ترانزیت و تجارت بین دو کشور دانست.

معاون نخست وزیر طالبان: سد «کجکی» پر از آب شده استاستانکزی: به حقابه ایران متعهدیم اما در حال حاضر به اندازه رفع نیاز افغانستان آب داریم

بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط دفتر ملا برادر، کاظمی قمی نیز در این دیدار اظهار داشت ایران آماده همکاری با افغانستان برای حل مشکلات بانکی تجار، مبارزه مشترک برای محفاظت از محیط زیست، به‌روزرسانی بخش کشاورزی و همچنین افزایش سطح تجارت و ترانزیت افغانستان از طریق ایران است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی
  • احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردند
  • سفر هیات تجاری و‌ اقتصادی تاجیکستان به بندر چابهار
  • امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر
  • سفیر ایران: امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد
  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • عادی‌انگاری توهین به مقدسات و اعتقادات ممنوع
  • فرمانده ارتش پاکستان با رئیسی دیدار و گفتگو کرد