Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:38:19 GMT

۸۰۰ مورد بازرسی از نازل های سوخت در ایلام انجام شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۷۷۸۴

۸۰۰ مورد بازرسی از نازل های سوخت در ایلام انجام شد

مهناز همتی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: از مهمترین وظایف سازمان ملی استاندارد، ترویج سیستم بین المللی یکاها و کالیبره کردن وسایل سنجش از جمله آزمون نازل های سوخت مایع به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان است.

وی با اشاره به ماده ۲۲ ضوابط اجرایی و مقررات اوزان و مقیاس ها و وسایل سنجش مصوب سال ۷۵ در مجلس، افزود: بر اساس این قانون کلیه دارندگان اوزان، مقیاس ها و وسایل سنجشِ مشمول مقررات استانداردهای اجباری، اجازه ندارند از اوزان و مقیاس ها و وسایل سنجش فاقد علامت آزمایش اولیه و یا دوره ای در داد و ستد و ارائه خدمات عمومی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی از انجام ۸۰۰ مورد بازرسی از نازل های عرضه سوخت در سال جاری یادآور شد: در این بازرسی ها در صورت صحت عملکرد نازل، برچسب انجام آزمون دوره ای که قابل مشاهده برای استفاده کنندگان از نازل مورد نظر است بر روی آن نصب می شود.

مدیرکل استاندارد ایلام تاکید کرد: در صورت نداشتن صحت عملکرد نازل عرضه سوخت مایع تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می شود.

وی گفت: این برنامه برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با توجه به ماده سه قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران و کالیبره کردن وسایل سنجش از جمله نازل های عرضه سوخت مایع انجام می شود.

همتی تاکید کرد: مصرف کنندگان هنگام استفاده از نازل های عرضه سوخت مایع در جایگاه ها به گواهی انجام آزمون نازل مورد نظر توجه داشته و در صورت نداشتن این برچسب موارد را به اداره کل استاندارد ایلام اطلاع دهند.

۴۴ جایگاه عرضه سوخت مایع و ۱۸ جایگاه سی ان جی در استان ایلام فعال است.

۳۰۳۲/۶۰۳۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرآورده های نفتی استان ایلام علامت استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی

 حسینی گفت: خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با هدف تأمین، بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آنها انجام می‌شود

وی افزود: در این راستا در مدت اشاره شده ۴ هزار و ۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به ارزش ۱۶۵ میلیارد ریال بین مددجویان تحت حمایت توزیع شده است. 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با اشاره به اینکه این وسایل از تولیدات داخلی، که شامل کولر آبی، بخاری گازی، یخچال، آبگرمکن گازی، ماشین لباسشوئی و ... بوده است بیان کرد: رفع فقر و محرومیت‌زدایی، تقویت بنیه فرهنگی و توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است. 

 حسینی افزود: براساس نیازسنجی‌های انجام‌شده به منظور تامین نیاز‌های ضروری تمامی خانوار‌های تحت حمایت، ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی خیرین، برای هم افزایی کمک‌های مردمی و ظرفیت‌های موجود در سازمان‌ها و نهاد‌ها نیاز به توجه هر چه بیشتر مسئولان است تا بتوانیم پاسخگوی نیاز‌های ضروری اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور از فردا
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • پیامک قوه قضائیه درباره همراه داشتن وسایل ارتباط الکترونیکی در آزمون سراسری
  • امحای بیش از چهار تن مواد غذایی تاریخ گذشته در گلپایگان
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی