Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سابق باشگاه یوونتوس از رویکرد سرمربی جدید این تیم ایراد گرفت و اظهارات اخیر سرمربی اینتر در پاسخ به ادعای اخیر سرمربی بانوی پیر را بجا دانست. ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوچانو موجی، رئیس سابق باشگاه یوونتوس از مائوریتزیو ساری به خاطر تلاش برای توجیه بازی ضعیف تیمش در خانه فیورنتینا در هفته سوم سری A با بهانه‌ گرمی هوا انتقاد کرد و به آنتونیو کونته، سرمربی اینتر به خاطر پاسخش به ادعای سرمربی سابق ناپولی حق داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساری پس از تساوی بدون گل روز شنبه یوونتوس در فلورانس که در آن تیم تورینی بدترین بازی فصلش را انجام داد و خوش‌شانس بود که بازی را نباخت، به گرمای شدید هوا اشاره داشت و از انتخاب ساعتی نامناسب برای برگزاری این مسابقه گلایه کرد. آنتونیو کونته، سرمربی اینتر به ادعای ساری پاسخ داد و به طور کنایه‌آمیزی او را به آرامش دعوت کرد و گفت که دلیل نگرانی همتایش در یوونتوس را نمی‌داند، چون او تیم قدرتمندی در اختیار دارد. او همچنین اشاره‌ای غیرمستقیم به شکایت‌های مشابه ساری در زمان مربیگری‌اش در ناپولی داشت.

بهانه‌هایی که ساری آورد به مذاق لوچانو موجی رئیس سابق یوونتوسی‌ها هم خوش نیامده است. او در این باره به رادیو پونتو نووی ایتالیا گفت: ساری عادت دارد که همیشه دنبال بهانه باشد. این خصلتش را هم هر جایی که رفته، حفظ کرده است. داشتن چنین رویکردی برای فوتبال مضر است و شیوه‌ای که کونته به او پاسخ داد هم درست بود. من همیشه فکر می‌کردم که شیوه بازی یوونتوس تغییر می‌‌کند. گاهی اوقات لازم است که بازیکنان را عوض کنید، کاری که ساری انجام نداد.

طعنه کونته به ساری پس از سبقت گرفتن اینتر از یوونتوس در جدول

 

موجی افزود: یوونتوس قهرمانی بزرگ است که در لحظه از بازی می‌تواند سرنوشت مسابقه را به نفع خودش تغییر دهید، اما سبک بازی این تیم تغییر نخواهد کرد. آلگری از این تیم رفت چون دوره‌اش به سر رسیده بود چون باشگاه می‌خواست که تیم با یک شیوه جدید بازی کند که در آن همه هجومی باشند.

رئیس 82 ساله سابق یوونتوس درباره رقبای اصلی این تیم در کورس قهرمانی فصل جاری سری A تأکید کرد: به نظر من ناپولی و اینتر، امسال نزدیک‌ترین رقبای یوونتوس هستند. ناپولی خودش را تقویت کرده است و یک مربی فوق‌العاده دارد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آنتونیو کونته یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آنتونیو کونته یوونتوس آنتونیو کونته یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم

سال 1986 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام یوفا فصل 1985/86،‌ دو تیم رئال مادرید و اینتر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند. در حالی که اینتر در بازی رفت 3-1 برنده مسابقه شده بود، در این مسابقه در وقت های قانونی 3-1 شکست خورد تا بازی به وقت های اضافی کشیده شود. دو گل سانتیانا در وقت های اضافه، جواز حضور رئال مادرید در فینال آن فصل را صادر کرد. رئال مادرید با غلبه بر کلن در فینال رقابت ها برای دومین بار فاتح جام یوفا شد.

دانلود (12.1MB)

دیگر خبرها

  • خاص‌ترین خوش و بش هفته در دربی کوچک (عکس)
  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت دوم
  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت اول
  • هشدار کاپلو به یوونتوس با تمجید از طارمی
  • ستاره سابق نفت مشتاق قهرمانی پرسپولیس!
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • لورنتزو پلگرینی: به خاطر ده روسی خودمان را در آتش می‌اندازیم؛ رم در مسیر درستی قرار دارد
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • اگر از امباپه سوال کنید، جواب نمی‌دهم!
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است