Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا: مرتضی الویری، در یکصد و شصت و پنجمین جلسه شورا گفت: مواردی در شهرداری وجود دارد که در آن کاری انجام نمی شود و متاسفانه شورای شهر مصوباتی دارد که نه به دلیل محدودیت اعتباری که به نظر می رسد شهرداری توجه کافی به این موارد ندارد.

وی افزود: به طور مشخص بند 8 ماده 12 قانون برنامه سوم که در آن ما تصویب کردیم  تدوین ضوابط تشکیلاتی شامل دامنه شمول و اطلاعات ساختاری و ضوابط ایجاد واحد های سازمانی در مناطق، نواحی و سازمان ها و شرکت های وابسته به شهرداری و ارائه به شورا جهت تصویب در سه ماهه اول سال اول برنامه تعیین گردیده و از آنجا که سال اول برنامه سال 98می باشد هنوز  بعد از گذشت 6 ماه در این خصوص اقدامی صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: لذا به شهرداری تذکر داده می شود در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

خبرنگار: سیمین برادران

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر تهران شورای شهر شهرداری شهرداری تهران کمیسیون برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۷۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدعت عجیب در جریان تصویب بودجه؟

درحالی‌که نمایندگان مجلس سال گذشته در جریان تصویب احکام و تبصره های بودجه، با برداشت ۴ همت وزارت راه و شهرسازی از صندوق تامین خسارت های بدنی مخالفت کرده و این بند را حذف کرده بودند، شنیده ها از بازگشت این پیشنهاد در قالب جداول بودجه حکایت دارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درحالی‌که نمایندگان مجلس سال گذشته در جریان تصویب احکام و تبصره های بودجه، با برداشت 4 همت وزارت راه و شهرسازی از صندوق تامین خسارت های بدنی مخالفت کرده و این بند را حذف کرده بودند، شنیده ها از کمیسیون تلفیق بودجه مجلس از بازگشت پیشنهاد برداشت از منابع صندوق در قالب جداول بودجه حکایت دارد.

این در حالی است که در هفته های گذشته، رئیس مجلس بارها تاکید کرده بود که در جریان بررسی جداول بودجه، پیشنهادات مغایر با احکام و تبصره های تصویب شده امکان بررسی و تصویب نخواهد داشت.

باید منتظر ماند و دید صحن علنی مجلس چه واکنشی به این تصمیم مغایر آیین نامه مجلس خواهد داشت؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • بدعت عجیب در جریان تصویب بودجه؟
  • امور شهری کرمانشاه در انتظار تصویب لایحه بودجه!
  • ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • ضرورت طراحی و تدوین برنامه ۵ ساله شهرداری تبریز
  • طرح های توسعه محلی مناطق ۲۲ گانه تهران زیر ذره بین شورا