Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-16@23:19:51 GMT

جوی آرام و پایدار در اکثر نقاط کشور

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۷۹۰۱

جوی آرام و پایدار در اکثر نقاط کشور

کارشناس هواشناسی گفت: تا سه روز آینده، جوی نسبتاً آرام و پایدار در غالب نقاط کشور داریم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معصومه احمدی گفت: بر اساس آخرین اطلاعات و نقشه‌های هواشناسی تا سه روز آینده جوی نسبتاً آرام و بدون پدیده را پیشرو داریم و تنها در بخش‌هایی از شمال غرب و سواحل غربی دریای خزر، بخش‌هایی از استان گیلان، مازندران، اردبیل و نواحی شمالی آذربایجان غربی و شرقی بارش خفیف و پراکنده اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
وی گفت: در بخش‌های شرقی کشور همچنان پدیده وزش باد و گرد و خاک را داریم و در شمال استان سیستان و بلوچستان منطقه زابل، شرق استان کرمان و نواحی جنوبی استان خراسان جنوبی در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید است که می‌تواند منجر به خیزش گرد وخاک و کاهش دید و کیفیت هوا شود.
کارشناس سازمان هواشناسی افزود: به لحاظ شرایط دمایی در بیشتر مناطق کشور به خصوص نیمه شمالی روند افزایش نسبی دما را تا پایان هفته پیشرو داریم.
خانم احمدی ادامه داد: برای هفته آینده در بخش‌های شمالی کشور بارش‌های خوبی را پیشرو خواهیم داشت و کاهش قابل توجه دما را نیز برای هفته بعد پیش بینی می‌کنیم.
وی گفت: امروز آسمان تهران صاف پیش بینی شده و دمای هوا به حدود ۳۰ تا ۳۲ درجه می‌رسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کارشناس هواشناسی جو آرام وزش باد شدید گرد و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۷۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم شرایط نسبتاً پایدار جوی در اردبیل

ایسنا/اردبیل با توجه به نقشه های هواشناسی امروز (یکشنبه ۲۶ فروردین) جو استان نسبتاً پایدار بوده و پدیده قابل توجهی پیش بینی نمی شود.

بنا بر گزارش اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطره وضع هوا اداره کل هواشناسی استان اردبیل، از فردا (دوشنبه ۲۷ فروردین) با نفوذ زبانه های پرفشار سطح زمین و شرایط فصلی - محلی بر میزان ابرها افزوده شده و بارش زودگذر و پراکنده باران در مناطقی از استان (بویژه مناطق مرکزی و جنوبی استان) و کاهش نسبی دما دور از انتظار نیست.

همچنین از روز سه شنبه (۲۸ فروردین) تا اواخر هفته جاری شاهد جوی پایدار با کاهش ابرناکی و افزایش تدریجی دمای هوا خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پدیده جوی خاصی برای کرمانشاه پیش بینی نمی‌شود
  • ماندگاری هوای پایدار گیلان تا اوایل هفته پیش روی
  • پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
  • پیش‌بینی بارش‌ها تا شش هفته آینده در کشور
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۸ و ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / رگبار باران تا وزش باد شدید
  • تأکید رهبر کره شمالی بر توسعه روابط پایدار با چین
  • تأکید رهبر کره شمالی بر توسعه روابط پایدار و بلندمدت با چین
  • زندگی آرام عشایری جای خود را به زندگی روستایی و شهری می دهد!
  • تداوم شرایط نسبتاً پایدار جوی در اردبیل
  • افزایش تدریجی دما در استان اردبیل