Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع آمریکا در جریان تماسی تلفنی با ولیعهد سعودی درخصوص حمله به تاسیسات نفتی آرامکو در عربستان به بحث و تبادل‌نظر پرداخت.

 مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا با شاهزاده محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی تماس تلفنی برقرار کرد و در جریان این تماس تلفنی بر حمایت کامل کشورش از عربستان در قبال حمله اخیر به تاسیسات نفتی در دو منطقه "بقیق" و "خریص" واقع در شرق این کشور تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپر در جریان این گفت‌وگوی تلفنی تصریح کرد که آمریکا تمامی گزینه‌های موجود برای مقابله با تجاوزها به عربستان را بررسی می‌کند.

در همین راستا، ولیعهد عربستان در جریان این تماس تلفنی در ادامه رویکردهای خصمانه خود مدعی شد: "تهدیدات ایران تنها علیه عربستان نبوده بلکه تاثیرات آن به خاورمیانه و جهان نیز می‌رسد".

صبح روز شنبه تاسیسات نفتی شرکت آرامکو واقع در شرق عربستان مورد هدف حملات پهپادی قرار گرفت و مجموعه پالایشگاه‌های این شرکت در دو منطقه "بقیق" و "خریص" دچار آتش‌سوزی شد. نیروهای انصارالله یمن نیز حمله به این تاسیسات نفتی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این عملیات توسط ۱۰ پهپاد انجام شد.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی لاوروف با امیرعبداللهیان در ارتباط با حضور یک تبعه روس در کشتی توقیفی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای از تماس تلفنی سرگئی لاوروف وزیر خارجه این کشور با امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران و گفت‌وگو درباره حضور یکی از اتباع روسی در کشتی توقیفی اسرائیلی از سوی نیرو‌های مسلح ایران خبر داد.

هنوز جزئیات بیشتری درباره این تماس تلفنی منتشر نشده است، اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اخیر یک کشتی باری اسرائیلی را به دلیل تخلف در رعایت قوانین دریانوردی در نزدیکی تنگه هرمز توقیف و به آب‌های ایران هدایت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اراضی اشغالی
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اسرائیل
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه
  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه
  • تغییر محسوس سیاست خارجی عربستان
  • رایزنی لاوروف با امیرعبداللهیان در ارتباط با حضور یک تبعه روس در کشتی توقیفی
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر دفاع آمریکا با ولیعهد بحرین
  • فرش قرمز پاکستان برای وعده سرمایه‌گذاری عربستان
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی‌ها از تاسیسات هسته‌ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی ها از تاسیسات هسته ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران