Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@20:21:53 GMT

اردوغان: به یاد آوریم چه کسی ابتدا یمن را بمباران کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۷۹۷۸

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز عراق، اردوغان در نشست خبری در پایان نشست کشورهای ضامن آتش‌بس در سوریه (روسیه، ترکیه و ایران) که در چارچوب مذاکرات آستانه در آنکارا برگزار شد، گفت: یمن باید در اسرع وقت بازسازی خود را آغاز کند، این کشور قادر به ایستادن روی پاهای خود نیست. کشورهای توسعه یافته در قبال یمن، سوریه و فاجعه موجود در فلسطین چه کاری می‌توانند انجام دهند؟ اما متاسفانه در حال حاضر مسلمانان با مسلمانان می‌جنگند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید به یاد بیاوریم چه کسی ابتدا یمن را بمباران کرد (در آن صورت) خواهیم دید که فاجعه از کجا شروع شده است.

پیش از این جنبش انصارالله یمن مسؤولیت حمله پهپادی به دو تاسیسات نفتی وابسته به آرامکو در دو استان بقیق و "هجرة خریص" در شرق عربستان را برعهده گرفت.

استان بقیق در ۷۵ کیلومتری جنوب شهر الدمام در شرق عربستان واقع شده و یکی از شهرهای مهم در این منطقه است، زیرا پایگاه اصلی شرکت آرامکو در آن قرار داشته و یکی از بزرگترین پالایشگاه های نفتی جهان را در بر دارد.

از ۲۶ مارس ۲۰۱۵، عربستان یک ائتلاف نظامی را به بهانه حمایت از نیروهای دولت مستعفی یمن در مقابله با انصارالله رهبری می‌کند و تاکنون در اثر عملیات نظامی این ائتلاف صدها یمنی کشته و زخمی شده‌اند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۷۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات عظیم ترین بمباران لبنان توسط اسرائیل

تعداد بازدید : 2 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 29 جنگنده‌های رژیم اسرائیل 14 حمله پیاپی در مناطق عیتا الشعب و روستای رمیه در جنوب لبنان طی ساعات اخیر انجام دادند و عظیم ترین بمباران لبنان که تاکنون ثبت شده را رقم زدند؛ به حدی که در مناطق بمباران شده، هاله‌ای شبیه طوفان شکل گرفت. لحظات این بمباران را از چند زاویه در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • رنگرز: توقع از کشتی‌ در المپیک باید همان یک نشان طلا باشد/ از ابتدا هم اولویت و هدفگذاری ما صرفاً کسب ۶ سهمیه نبوده
  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • لحظات عظیم ترین بمباران لبنان توسط اسرائیل
  • از ابتدا پیوند عمیقی میان فلسفه و باستان شناسی وجود داشته است
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • این مستند تقدیم به همه کسانی که در پرونده خون‌های آلوده از حق خود گذشتند
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • بمباران شدید بیت لاهیا در شمال غربی غزه
  • عربستان : توافق ما با اروپا باید به فشار به اسرائیل برای توقف درگیری در غزه منجر شود