Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاکنون ۳۰۰ نفر از زائران راهیان نور شمالغرب در مناطق عملیاتی بوکان حضور یافته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس؛ یادمان شهدای بوکان روز دوشنبه ۲۵ شهریورماه میزبان سومین کاروان اعزامی از این شهرستان به اردوهای راهیان نور بود.

فرمانده سپاه بوکان در حاشیه بازدید زائران از یادمان شهدای این شهرستان، عنوان کرد: بعد از سال ها انتظار اکنون یادمان شهدای بوکان نیز میزبان عاشقان و ادامه دهندگان راه شهدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی، تصریح کرد: اکنون شاهد حضور ۱۵۰ زائر از حوزه های محلات سطح شهر بوکان در یادمان شهدای بوکان در قالب اردوهای راهیان نور هستیم.

وی، ادامه داد: تاکنون و طی دو مرحله گذشته، بیش از ۳۰۰ نفر از بسیجیان خواهر و بردار سطح شهر بوکان طی دو مرحله گذشته از یادمان شهدای بوکان دیدن کردند.

فرمانده سپاه بوکان، افزود: زائران بعد از حضور در مزار شهدای بوکان به سوی یادمان شهدا حرکت و در آنجا راویان به بازگویی خاطراتی از شهدا طی دوران دهه اول انقلاب می پردازند.

وی، هدف از برگزاری این اردوها را تجدید پیمان با شهدای دانست که امنیت امروز را مدیون رشادت های آنان هستیم و عنوان کرد: در شهر بوکان بیش از ۳۰۰ شهید بومی و ۸۰۰ شهید غیر بومی برای پاسداری از این مرز و بوم خون پاک خود را نثار کردند و این وظیفه ماست که ادامه دهنده راه این بزرگ مردان تاریخ باشیم.

جمشیدی، تصریح کرد: امید است یادمان شهدای بوکان در آینده ای نزدیک میزبان زائرانی از سراسر کشور در قالب اردوهای راهیان نور باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سازمان لیگ، مسابقه دو تیم استقلال آبی پوش ملاثانی و سپاهان اصفهان روز جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که پیش از این از ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به عنوان میزبان این بازی نام برده می‌شد.

کد خبر 6088025

دیگر خبرها

  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • تالاب قره گل بوکان میزبان پرندگان مهاجر و‌ بومی
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • اجرای یادمان شهدای زمین فوتبال چوار با معماری ایرانی اسلامی