Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-23@06:53:17 GMT

ادامه کار مدارس خشت و گلی در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۸۱۶۳

ادامه کار مدارس خشت و گلی در سیستان و بلوچستان

مهرالله رخشانی مهر، درباره آخرین وضعیت برچیده شدن مدارس خشت و گلی در کشور اظهار کرد: طبق آنچه اعلام کردیم به تعهد خودمان پایبند هستیم و مهر ماه تمام این مدارس خشت و گلی را جمع آوری می‌کنیم و اول مهر میزان مدارس خشت و گلی به صفر خواهد رسید.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که جمع آوری بخاری‌های نفتی در چه وضعیتی است؟ بیان کرد: ۲۴ هزار مدرسه در کشور داریم که علمگ گاز به مدارس رسیده، ولی همچنان از بخاری نفتی استفاده می‌کنند که مشکل این ۲۴ هزار مدرسه نیز در ابتدای مهر حل خواهد شد و همگی مجهز به بخاری گازی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در کشور ۲۵ هزار مدرسه وجود دارد که با بخاری نفتی اداره می‌شوند   رئیس سازمان نوسازی مدارس در ادامه درباره میزان مدارس که با بخاری نفتی اداره می‌شوند و هنوز امکان برخورداری از بخاری گازی و سیستم گرمایشی مناسب را ندارند نیز گفت: در کشور ۲۵ هزار مدرسه وجود دارد که با بخاری نفتی اداره می‌شوند و هنوز علمگ گاز به این مدارس نرسیده است.

رخشانی مهر در ادامه بیان کرد: ۱۰ هزار کلاس درس برای سال جدید آماده بهره‌برداری است که بیشتر آن در استان خوزستان است.

وی ادامه داد: غیراز استان سیستان و بلوچستان تا پایان آبان ماه هیچ کلاس خشت و گلی درکشور نخواهیم داشت و باید مدارس مذکور حتماً تخریب و بازسازی شود که هم اکنون در حال تخریب هستند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در ادامه افزود: افتتاح ۱۰ هزار کلاس درس را در آغاز مهر در استان تهران خواهیم داشت. منبع: میزان خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مدارس خشت و گلی بخاری نفتی بخاری گازی بخاری نفتی افتتاح کلاس درس مدارس خشت و گلی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۹۲ هزار و ۳۴۶ نوآموز در سال تحصیلی جدیددرسیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۵۱ هزار و ۱۳۰ هزار نوآموز این استان تاکنون از نظر سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی مورد ارزیابی و سنجش قرار گرفتند.
ذبیح الله اللهی افزود: هم‌اکنون سیستان و بلوچستان در زمینه سنجش کودکان بدو ورود به مدرسه از میانگین کشوری پایین‌تر است.
وی از فعال بودن ۴۶ پایگاه سنجش نوآموزان در سیستان و بلوچستان خبر داد و ادامه داد: آن دسته از کودکانی که تاکنون موفق به نوبت‌گیری نشدند می‌توانند با دریافت نوبت الکترونیکی برای انجام سنجش بدو ورود به دبستان و پیش‌دبستانی اقدام کنند.
رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه فرآیند نوبت‌دهی و سنجش سلامت نوآموزان ادامه دارد، گفت: نوبت‌گیری سنجش بدو ورود به دبستان و پیش‌دبستانی از طریق سامانه my.medu.ir انجام می‌شود و به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم نوبت‌گیری را به‌روز‌های پایانی موکول نکنند.
وی ادامه داد: متولدان ١٣٩۶/۰۷/۰۱ تا ۱۳۹٩/۰۷/۰۱ که در مهر ۱۴۰۳ وارد پایه اول یا پیش دبستانی یک و دو می‌شوند، حتما باید در برنامه سنجش بدو ورود شرکت کنند .
الهی افزود: در سیستان و بلوچستان ۴۰ پایگاه فعال سنجش بدو ورود در نظر گرفته شده که نوآموزان را از لحاظ بینایی، شنوایی، آمادگی جسمانی و تحصیلی مورد سنجش قرار می‌دهند.
وی بیان کرد: در پایگاه سنجش چند عملیات غربالگری نظیر پایش رشد دهان و دندان، قد، وزن، شنوایی و بینایی سنجی و آمادگی تحصیلی سنجش هوش کلامی و غیر کلامی، دیرآموزی و وضعیت یادگیری دانش آموز در حد تحصیل مدارس عادی است یا خیر، انجام که پس از انجام سنجش نوآموز، مجوز تحصیل در مدرسه صادر می‌شود.

دیگر خبرها

  • سنجش ۵۱ هزار و ۱۳۰ هزار نوآموز سیستان و بلوچستانی برای ورود به مدرسه
  • حضور ۹۲ هزار و ۳۴۶ نوآموز در سال تحصیلی جدیددرسیستان وبلوچستان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود
  • ۸۳ سورت پرواز برای امدادرسانی به مناطق سیلزده بلوچستان انجام شد
  • سیل بهاری با سیستان و بلوچستان چه کرد؟ | امدادرسانی تا کی ادامه دارد؟
  • جزئیات سیل در ۲۵ شهرستان کشور / وضعیت در سیستان و بلوچستان اضطراری است
  • قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای ساخت شبکه بزرگراهی
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس سیستان و بلوچستان
  • نواخته شدن زنگ سلامت در تمامی مدارس سیستان و بلوچستان
  • ادامه امداد رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان