Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر موسسه خیریه الزهرا شهرستان دیر از توزیع بیش از ۴۰۰ بسته نوشت افزاری در بین دانش آموزان نیازمند شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالکریم میرزایی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سپاس، بابیان اینکه در راستای ترویج نذر فرهنگی به خصوص در ایام محرم این طرح را در قالب توزیع اقلام نوشت افزاری رایگان جهت رفاه دانش‌آموزان بی‌بضاعت در سطح شهرستان در حال اجرا می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهار داشت: بیش از ۴۰۰ بسته نوشت افزاری در بین دانش آموزان نیازمندان دیری توزیع می شود.

وی با بیان اینکه مبلغ مستمری نیازمندان از اداره بهزیستی و کمیته امداد کفاف زندگی روزمره مددجویان نمی باشد، گفت:خیران در آستانه مهر ماه و آغاز سال تحصیلی، باید کاری کنند تا زمانی که دانش‌آموزان به مدرسه می‌روند، نسبت به سایر همکلاسی های خود احساس کمبود و ضعفی نداشته باشند.

میرزایی افزود:  این بسته ها در راستای اجرای نیت های واقفان خیراندیش در قالب طرح مهر تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

مدیر موسسه خیریه نیکوکاری الزهراء شهرستان دیر تصریح کرد:  بسته های لوازم‌التحریر یادشده  شامل پوشاک، کفش، کیف و نوشت‌افزار با طرح جلد ایرانی اسلامی می باشد.

وی در پایان بر ضروت تشویق و حمایت از این‌گونه برنامه‌ها در قالب نذر فرهنگی تاکید کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۸۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند

برخی از گوشی‌های قدیمی سامسونگ، به‌خصوصی از سری گلکسی S21، ظاهراً با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند و یک خط سبز نازک روی صفحه آن‌ها ظاهر می‌شود. علت دقیق این مشکل هنوز مشخص نشده است، اما احتمالاً به آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری ارائه‌شده برای این دستگاه‌ها مربوط می‌شود.

گزارش‌های متعددی در مورد مشکل نمایشگر برخی از گوشی‌های قدیمی گلکسی سامسونگ در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. طبق گفته کاربران، این مشکل به‌صورت یک خط سبز باریک و عمودی روی نمایشگر دستگاه‌ها ظاهر می‌شود و به‌طور بالقوه عملکرد گوشی‌ها را مختل می‌کند. به نظر می‌رسد این مشکل در درجه اول بر گوشی‌های سری گلکسی S21 تاثیرگذار است و مدل‌های گلکسی اس ۲۱ اولترا و اس ۲۱ FE بیشتر به آن دچار شده‌اند.

نقص نمایشگر گوشی‌های گلکسی S21 سامسونگ

برخی از کاربران به‌طور تصادفی با این خط سبز مواجه شده‌اند و برخی دیگر ادعا می‌کنند که پس از دریافت به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید یا هنگام استفاده سنگین از دستگاه‌ها مانند انجام بازی با آن مواجه شده‌اند.

به گفته یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس، او بلافاصله پس از نصب به‌روزرسانی نرم‌افزاری روی گلکسی S21 FE متوجه این مشکل شده است (تصویر زیر). کاربر دیگری نیز ادعا کرده که پس از نصب پچ ماه آوریل روی گلکسی S21 اولترا خود با آن مواجه شده است (تصویر بالا).

علت دقیق مشکل خط سبز نامشخص است. در حالی که ممکن است دلیل آن فقط یک نقص نرم‌افزاری باشد، اشکالات مربوط به نرم افزار معمولاً باید با راه‌اندازی مجدد یا بازگشت به تنظیمات کاخانه برطرف شوند. اما این واقعیت که مشکل مذکور همچنان برای برخی از کاربران وجود دارد، نشان می‌دهد که احتمالاً با یک نقص سخت‌افزاری مواجه هستیم.

یکی از دلایل احتمالی مشکل نمایشگر گوشی‌های سامسونگ می‌تواند اختلال در اتصال صفحه‌نمایش یا کابل انعطاف‌پذیر آن باشد. این اجزاء، نمایشگر را به برد اصلی دستگاه متصل می‌کنند و هر گونه آسیب یا نقص در آن‌ها می‌تواند منجر به اختلال در عملکرد نمایشگر شود.

منبع: دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور
  • برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند
  • هدایت دانشجویان در قالب طرح بورسیه به صنایع میبد
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • وضعیت مطلوب دلیجان در حوزه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • صدور مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در گلبهار
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • دانش‌آموزان نهم استان‌ تهران به رشته‌های مهارتی روی‌آوردند
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان