Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@07:56:51 GMT

صدور 331 مجوز خانه مسافر در گیلان طی سالجاری

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۸۳۱۰

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان گفت: به جهت ساماندهی خانه مسافرها، تمامی خانه مسافر‌ها ملزم به ارائه استعلام و دریافت مجوز هستند.

شهرود امیر انتخابی گفت: بهبود وضعیت خانه مسافرها یکی از عوامل مهم در افزایش آمار مسافران شب اقامت در استان است که ساماندهی اسکان گردشگران و ویلاهای اجاره ای و نیز ضابطه مند کردن آنها می‌تواند در رسیدن به این هدف بسیار تاثیرگذار باشد از رو این اداره کل به منظور بهبود وضعیت و کیفیت خدمات رسانی خانه مسافرها و همچنین ساماندهی و کنترل فعالیت تمامی مراکز اقامتی سطح استان همواره نظارت مستمر انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر انتخابی تصریح کرد: از ابتدای سال 98 تاکنون 331 خانه مسافر مجوز خود را دریافت کرده اند که از این میان 112 مورد برای اولین بار پروانه خود را دریافت کرده و 219 مورد نیز تمدید پروانه بهره برداری بوده است که در پی ارائه استعلام صادر شده است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان گیلان خدمات رسانی گردشگری و صنایع دستی مسافران گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۸۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حسینی مدیر کل استاندارد گلستان گفت: ایران به تازگی عضو آزمایشگاه‌های بین المللی شد و مشمول این قانون قرار گرفت و کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی می‌توانند به ۱۱۰ کشور جهان صادر شوند.
او افزود: تا پیش از این صادر کنندگان باید برای دریافت نشان استاندارد کشور‌های مقصد ۲۰ روز تا یک ماه معطل می‌شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • ثبت ۱۰۰۰ درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان
  • صدور ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در کاشمر
  • اجرای طرح جمع آوری فاضلاب سیاه اسطلخ رشت از امروز
  • رودخانه های رشت یک گام به احیا نزدیک تر شدند
  • رودخانه های رشت یک گام به احیا نزدیک تر شد