Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@13:38:48 GMT

بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح پل راه‌آهن تا پایان سال

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۸۳۸۲

بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح پل راه‌آهن تا پایان سال

شهردار کرمان در خصوص المان میدان آزادی اظهار کرد: المان قدیمی این میدان در حال بازسازی است اما تصمیمی برای آنکه دوباره در میدان آزادی نصب شود یا جای دیگر، اتخاذ نشده اما مرمت و احیای آن در حال انجام است و بنا بر تشخیص کارشناسان زیباسازی منظر شهری این المان در مکان مناسبی نصب خواهد شد اما قطعا برنامه‌ای که المان خاصی در میدان آزادی نصب شود، نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار کرمان در خصوص المان میدان آزادی اظهار کرد: المان قدیمی این میدان در حال بازسازی است اما تصمیمی برای آنکه دوباره در میدان آزادی نصب شود یا جای دیگر؛ اتخاذ نشده اما مرمت و احیای آن در حال انجام است و بنا بر تشخیص کارشناسان زیباسازی منظر شهری این المان در مکان مناسبی نصب خواهد شد اما قطعا برنامه‌ای که المان خاصی در میدان آزادی نصب شود، نداریم.

"مهران عالم‌زاده" در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص بدهی‌های شهرداری کرمان به قرارگاه‌ سازندگی خاتم‌الانبیاء پیرامون پروژه‌های غیرهمسطح شهر کرمان گفت: روز گذشته مقرر شد بخشی از این بدهی‌ها (حدود 7 میلیارد تومان)را با واگذاری چند قطعه زمین به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء پرداخت کنیم تا این قرارگاه بتوانند کابل مورد نظر سگمنت‌ها را تهیه کنند ضمن آنکه مقرر شده است که شهرداری کرمان ماهیانه 3 میلیارد تومان بابت بدهی خود به قرارگاه پرداخت کند.
وی درباره آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیرهم‌سطح پل راه‌آهن نیز گفت: خوشبختانه این روند ساخت این پروژه از سرعت بسیار خوبی برخوردار است،. این پروژه به دلیل ابتکار عملی که قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در نحوه اجرای آن انجام داده، سرعت پیشرفت فیزیکی خوب است و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال جاری این پروژه به بهره‌برداری برسد.
شهردار کرمان در خصوص سایر پروژه‌های عمرانی شهر کرمان بیان کرد: پروژه تقاطع غیرهم‌سطح الغدیر در حال حاضر تعطیل است همچنین پروژه تقاطع غیرهم‌سطح بلوار کشاورز داری معارض بوده که شرکت‌های آبفا و برق در حال رفع این معارض هستند و پس از جابجایی شبکه آب و برق حفاری‌های این پروژه نیز آغاز خواهد شد.
وی در خصوص المان میدان آزادی اظهار کرد: المان قدیمی این میدان در حال بازسازی است اما تصمیمی برای آنکه دوباره در میدان آزادی نصب شود یا جای دیگر؛ اتخاذ نشده اما مرمت و احیای آن در حال انجام است و بنا بر تشخیص کارشناسان زیباسازی منظر شهری این المان در مکان مناسبی نصب خواهد شد اما قطعا برنامه‌ای که المان خاصی در میدان آزادی نصب شود، نداریم.

عالم‌زاده خاطرنشان کرد: احداث چند پروژه در دستور کار داریم که اقدامات اجرای آنها در حال انجام است که پس از ماه صفر در این خصوص اطلاع‌رسانی دقیق خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداری کرمان قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۸۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری از افزایش پروژه‌های خدماتی این شرکت در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد ‌تقی‌زاده، مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری، اقدام‌های اداره خدمات مهندسی و ظرفیت موجود در این شرکت را در سطح مناطق نفت‌خیز مطلوب دانست و گفت: همه باید از این ظرفیت برای رشد منطقه و بهره‌مندی خانواده‌ها و همشهریان از ثمره آن استفاده کنیم.

وی با اشاره به آغاز پروژه‌های خدماتی در سال ۱۴۰۲ افزود: در حوزه پروژه‌های خدماتی تا رسیدن به مطلوب فاصله زیادی داریم و امسال باید این عقب‌ماندگی چندساله منطقه را جبران کنیم که این موضوع نیازمند کار و تلاش مضاعف است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری در تشریح اقدام‌های این شرکت طی سال ۱۴۰۲ گفت: در جریان احداث پروژه بام فرهنگی امیدیه، در کمتر از ۱۰ روز بیش از هزار و ۱۰۰ مترمکعب سنگ‌کاری انجام شد که این کار در نوع خود رکورد محسوب می‌شد.

تقی‌زاده احداث پیست دوچرخه‌سواری ویژه بانوان، احداث خانه‌ بازی‌های دیجیتال ویژه بانوان، احداث کارخانه آسفالت، احداث کارگاه تولید دیوارهای بتنی و... را از مهم‌ترین پروژه‌های در حال اجرا دانست که  امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی نوسازی ناوگان حمل‌ونقل ترابری و تخریب و احداث ۴۸ باب منزل سازمانی فرسوده با نقشه‌های تازه را دو کار بزرگ در منطقه دانست که پارسال محقق شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری درباره روند اجرایی پروژه جاده امیدیه به جایزان گفت: در چند ماه پیش بیش از ۱۱ پل که در گذشته ساخته شده بود تخریب و دوباره ساخته شد و بیش از ۱۵۰ هزار مترمکعب خاک‌ریزی و خاک‌برداری دوباره به کار اضافه شد که به‌زودی این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال