Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: از هفدهم مهرماه طرح ویژه تردد زائران اربعین آغاز می‌شود و تا سوم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان، داریوش باقر جوان در جلسه هماهنگی معاونین حمل و نقل ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان‌های معین ستاد اربعین حسینی استان خوزستان، اظهار کرد: حمل و نقل و مسائل جاده ای یکی از موضوعات بسیار مهم کشور است زیرا خلل در این امور تبعات و مشکلات ملی و فرا ملی را به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در موضوع اربعین باید کارها با همکاری و بدون موازی کاری صورت گیرد، افزود: یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنیم، خوابگاه رانندگان است زیرا امنیت مسافران برای ما مهم است و باید راننده استراحت کافی داشته باشد زیرا فشردگی کاری نباید موجب شود که رانندگان بیش از زمان استاندارد رانندگی کنند.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: بحث انبار توشه و بارهای غیر همراه یکی دیگر از موارد مهمی است که باید ساماندهی دقیقی صورت گیرد.

باقرجوان گفت: جاده ها در استان خوزستان مطلوب است اما در ایلام گلوگاه هایی وجود دارد که ترافیک را طولانی تر کنند.

وی بیان کرد: طرح ویژه اربعین در سازمان حمل و نقل از ۱۷ مهرماه تا سوم آبان ماه در جاده های کشور اجرا می شود و طرحی فوق العاده نیز از ۲۴ مهرماه تا ۲۹ مهرماه نیز در استان ایلام اجرا خواهد شد.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تأکید کرد: هیچ ظرفیت خالی در حوزه حمل و نقل مسافر از مرزها در ایام اربعین وجود ندارد از این‌رو اقتصاد این بخش تضمین شده و شرکت‌ها بدون دغدغه اقتصادی وارد کار شوند.

کد خبر 389795

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اربعین حمل و نقل حمل و نقل جاده ای خروج زائران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور پلدختر به خرم‌آباد تا دو روز آینده بازگشایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رضا اکبری در حاشیه بازدید از محور پلدختر به خرم‌آباد گفت: بارندگی‌های اخیر آسیب‌های آبشستگی، ریزش سنگ و ورود گل‌ولای را به این محور وارد کرده‌ است که با تلاش راهداران یک یا دو روز آینده بازگشایی می شود.

وی با اشاره به استقرار ماشین‌آلات راهداری در محور پلدختر به خرم‌آباد افزود: عملیات خاک‌ریزی نیز تا چند روز دیگر در این محور ادامه دارد تا راهداران بتوانند عرض کافی را برای این نقطه ایجاد کنند.

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور بیان کرد: دیوارسازی، آسفالت قسمت‌های تخریب‌ شده و ایجاد حفاظ هم، یک تا دو ماه آینده به‌ مرور تکمیل خواهد شد.

آقای اکبری گفت: جاده پلدختر به خرم‌آباد در سیل ۹۸ بسیار خسارت دیده بود که از همان سال سازمان راهداری کشور طرح‌های متعددی را برای این محور برنامه‌ریزی کرد.

وی گفت: بیش از ۱۰ دستگاه پل در محور پلدختر به خرم‌آباد در سیل سال ۹۸ دچار شکستگی و تخریب شده بود که این پل‌ها احداث و به بهره‌برداری رسید.

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور ادامه داد: قسمت‌هایی از محور پلدختر به خرم‌آباد نیز به طور کامل تخریب و آسفالت و روشنایی این محور از بین رفته بود که بازسازی این نقاط انجام شده است.

رضا اکبری افزود: حدود ۱۵ کیلومتر دیوار بتنی در حاشیه رودخانه و در مجاورت جاده پلدختر به خرم‌آباد نیاز است که بتوانیم ایمنی این محور را به سطح قابل‌قبول و بهتری برسانیم.

وی اضافه کرد: ما سال‌ها است نتوانستیم اعتبار لازم برای احداث ۱۵ کیلومتر در محور پلدختر به خرم‌آباد را نه از منابع ملی و نه استانی تأمین کنیم و اعتبارات بحران هم اختصاص پیدا نکرده است.

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور ابراز امیدواری کرد با بازدید رئیس ستاد بحران کشور و مسئولان استانی و ملی از محور پلدختر به خرم‌آباد رقمی حدود هزار میلیارد تومان به این محور اختصاص یابد تا دیوارسازی حاشیه جاده پلدختر به خرم‌آباد تکمیل شود.

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ درصدی تردد ناوگان اتوبوسی از آغاز طرح نوروزی در مرکزی
  • ۴۶ هزار و ۵۰۰ مسافر نوروزی توسط ناوگان عمومی قم جابه‌جا شدند
  • جابه جایی ۳۵ هزار و ۷۵۲ مسافر در خراسان جنوبی
  • ثبت نزدیک به ۱۷ میلیون تردد از آغاز سفرهای نوروزی در جاده‌ های اصفهان
  • محور پلدختر به خرم‌آباد تا ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود
  • جاده پلدختر - خرم‌آباد تا ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود
  • محور خرم‌آباد - پلدختر تا دو روز دیگر بازگشایی می‌شود
  • محور پلدختر به خرم‌آباد تا دو روز آینده بازگشایی می‌شود
  • جابجایی بیش از ۶۵ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان
  • اسکان اضطراری ۲۰ مسافر در چهارمحال و بختیاری