Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ به بهانهٔ بازی تحسین‌بر‌انگیز دو بازیگر کودک فیلم «قصر شیرین» نگاهی به ۵ بازی ماندگار کودکان و نوجوانانِ سینما و تلویزیون ایران انداخته‌ایم. از جنون و شوریدگی امیرو و جادوی مجیدِ «قصه‌های مجید» تا علی در «بچه‌های اسمان» که تجسم معصومیت کودکانه در صحنهٔ سینمای ایران بود.   تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: رویداد24 ، سینما و تلویزیون ، سینما و تلویزیون ایران ، کودکان بازیگر ، بازیگران کودک در سینما ، سینمای ایران ، قصه های مجید ، بچه های آسمان ، فیلم روز ، فیلم دیدنی ، کلیپ روز ، کلیپ دیدنی سرگرمی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سینما و تلویزیون سینما و تلویزیون ایران کودکان بازیگر سینمای ایران قصه های مجید بچه های آسمان فیلم روز فیلم دیدنی کلیپ روز کلیپ دیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۸۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرایز میلاد کی مرام در اکران عمومی آسمان غرب + عکس و فیلم

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، میلاد کی مرام بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها با فیلم آسمان غرب روی پرده سینمای کشور نقش آفرینی می کند در اکران عمومی فیلمش توسط هودارانش سوپرایز شد.جشن تولد کی مرام با استقبال پرشور مخاطبان و بازیگران این فیلم در پردیس سینمایی لوتوس برگزار شد.

کی مرام کد خبر 846271 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران خبر مهم خانه سینما بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • جزئیاتی درباره ۱۳ فیلم جدیدی که به جشنواره کن ۲۰۲۴ اضافه شد
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد
  • بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت
  • سوپرایز میلاد کی مرام در اکران عمومی آسمان غرب + عکس و فیلم
  • آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود