Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، صبح امروز سه شنبه از پایگاه پشتیبانی ناوگان شمال و فرماندهی آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمر بنی هاشم(ع) در منجیل بازدید کرد.

فرمانده کل ارتش کیفیت و نحوه آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی را مورد ارزیابی قرار داد و از اماکن آموزشی، رفاهی و ورزشی اعم از انبارهای آمادی، ساختمان های جدیدالتأسیس، کلاس‌های آموزشی و ساختمان بهداری در حال ساخت بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار با روسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات این یگان‌ها، از دیگر برنامه‌های بازدید امیر سرلشکر موسوی در این بازدید بود.

امیر دریادار خانزادی نیز فرمانده کل ارتش را در این بازدید همراهی می کرد.

کد خبر 4720666 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر سرلشکر موسوی نیروی دریایی ارتش امیر دریادار خانزادی ایالات متحده آمریکا ایران وزارت امور خارجه ایران حسن روحانی مجلس شورای اسلامی محمد جواد ظریف برجام ستاد کل نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران محمدجواد ظریف انقلاب اسلامی ایران هیئت دولت دولت دوازدهم حجت الاسلام حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده پدافند هوایی شمال غرب ارتش از سایت رادار زرینه رود

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی ظهر دوشنبه در حاشیه این بازدید با تبریک سال جدید و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار کرد: تقارن پیدا کردن سال نو با ماه پر خیر و برکت رمضان فرصت ویژه و گران سنگی است که امیدواریم بتوانیم از ثانیه به ثانیه این لحظات به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه پدافند هوایی یکی از جلوه‌های اقتدار جمهوری اسلامی است گفت: تحریم و تهدید دیگر برای پدافند هوایی معنا ندارد و این نیرو با تمسک به نیروی لایزال الهی و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا و به مدد دانشمندان جوان این مرزوبوم توانسته به دستاوردهایی دست پیدا کند که حیرت جهانیان را به همراه داشته است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب تاکید کرد: استیلای پدافند هوایی بر آسمان جمهوری اسلامی ایران، کشور را از گزند دشمنان مصون کرده است.

کد خبر 6062331

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • همکاری سازمان بنادر با نیروی دریایی صمیمی بوده است
  • ناوگروه ۹۵ نیروی دریایی ارتش در اسکله منطقه سوم دریایی نبوت پهلو گرفت
  • حمله به پایگاه هوایی نیروی دریایی پاکستان در بلوچستان
  • بازدید فرمانده پدافند هوایی شمال غرب ارتش از سایت رادار زرینه رود
  • الحاق شناورهای لازم در دستورکار نیروی دریایی ارتش
  • مهمترین اتفاقات در عرصه ررم دریایی نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۲ + جزئیات
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: الحاق شناورهای لازم را در دستورکار است