Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر - گروه استانها: تنور لیگ دسته دوم فوتبال کشور از فردا در استان‌های مختلف کشورمان روشن می‌شود تا آغاز یک مارتن سخت برای کسب جواز لیگ دسته اول فوتبال باشد و استان همدان نیز در این میان با دو نماینده به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

شهرداریچی‌های همدان بعد از پشت‌سر گذاشتن دو فصل پرحاشیه و رفتن تا مرز سقوط به دسته پایین‌تر امسال عزم خود را جزم کرده‌اند تا بتوانند بدون حاشیه با مربی بومی خود هادی گل‌محمدی که روزهای خوشی را با وی تا یک قدمی صعود به لیگ دسته فوتبال کشور پیش رفتند دوباره تکرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ دسته دوم فوتبال کشور برخلاف چندین سال گذشته امسال با کیفیت بیشتری دنبال می‌شود لیگ دسته دوم فوتبال کشور برخلاف چندین سال گذشته امسال با کیفیت بیشتری دنبال می‌شود و فدراسیون فوتبال سخت‌گیری‌های زیادی برای فراهم بودن امکانات از جمله استادیوم استاندارد انجام داده؛ همچنین برخلاف اینکه نمی‌توان لیگ دسته دوم را حرفه‌ای نامید اما تیم‌ها هزینه‌هایی بسیار بالا انجام می‌دهند تا بتوانند نتایج خوبی کسب کنند.

حضور مربیان با کیفیت که سابقه مربیگری در لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال را دارند در لیگ دسته دوم فوتبال کشور باعث شده تا سطح این لیگ نیز از نظر فنی افزایش خوبی داشته باشد و دیگر نتوان از هیچ تیمی به سادگی امتیاز گرفت.

امسال تیم فوتبال شهرداری همدان برخلاف فصل‌های گذشته که میانگین سنی بالایی داشت دست به جوانگرایی زده و میانگین سنی تیم را به عدد ۲۴ سال رسانده تا بتواند با جوانان پرانگیزه خود نتایج قابل قبولی را کسب کند.

کادرفنی ۱۰۰ در صد بومی و بستن تیم با بیش از ۸۰ درصد شاکله بومی نیز باعث شده تا تیم فوتبال شهرداری بدون حاشیه تمرینات پیش از فصل را پشت‌سر بگذارد و نویدبخش روزهای خوبی برای فوتبال همدان باشد.

تیم فوتبال شهرداری همدان در گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور با تیم‌های اوالان کامیاران، پرسپولیس گناوه، کاسپین قزوین، خیبر خرم‌آباد، شهرداری فومن، میلاد مهر تهران، شهرداری آستارا، اترک بجنورد، شهید قندی یزد، مس نوین کرمان، استقلال ملاثانی، فولاد نوین اهواز و کارون اروند خرمشهر هم گروه است.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه به دنبال حضور قدرتمند در لیگ دسته دوم فوتبال کشور هستیم، اظهار داشت: مجموعه‌ای که در این تیم از بازیکنان و کادرفنی کنار هم قرار گرفته‌اند برای کسب بهترین نتایج در لیگ دسته دوم فوتبال کشور همدل هستند و اتحاد خوبی در تیم وجود دارد.

روح الله وجدی هویدا افزود: همچنین در دوران آماده‌سازی تیم و بازی‌های تدارکاتی تیم فوتبال شهرداری همدان یکی از بی حاشیه‌ترین تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها بود و امیدواریم در طول فصل این مسیر همچنان ادامه داشته باشد.

دغدغه بازیکنان و کادرفنی باید در داخل زمین فوتبال باشد

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا از نظر مالی نیز تیم فوتبال شهرداری با آرامش فصل را پیش‌رو بگذارد، گفت: دغدغه بازیکنان و کادرفنی باید در داخل زمین فوتبال باشد و به این اعتقاد دارم که بازیکنان نباید دغدغه مشکلات مالی و پرداخت قراردادها را داشته باشند و باید با تمرکز بالا تنها به دنبال موفقیت تیم باشند از همین رو تمام تلاش خود را می‌کنیم از ابتدای فصل به خوبی به تعهدات خود عمل کنیم.

وی با اشاره به دیدار نخست شهرداری بیان کرد: امیدواریم در دیدار هفته نخست برابر کاسپین قزوین با تلاش و همت بازیکنان بتوانیم با کسب ۳ امتیاز و دست پر به همدان بازگردیم و قدم اول را محکم برداریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بالا رفتن سطح لیگ دسته دوم فوتبال کشور نسبت به فصول گذشته اظهار داشت: با حضور مربیان توانمندی مانند ساکت الهامی و علی‌اصغر کلانتری در گروه ما سطح فنی این گروه بسیار بالاتر رفته و می‌توان گفت با گروه «ب» هم تراز شده است.

هادی گل‌محمدی افزود: برای شروع لیگ هیجان داریم و می‌خواهیم با قدرت لیگ دسته دوم فوتبال کشور را آغاز کنیم و تیم‌ از همه نظر در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

تیم جوان و یکدستی را کنار هم جمع کرده‌ایم

وی با بیان اینکه تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم، گفت: در دوران آماده‌سازی پیش فصل تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم و از نظر بدنی بسیار خوب کار کرده و یک تیم جوان و یکدست را کنار هم جمع کرده‌ایم.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: در این ایام بازی‌های تدارکاتی بسیار خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم و به خواسته‌های فنی خود رسیده‌ایم به همین دلیل به آینده تیم بسیار خوش بین هستم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه برای یک موفقیت باید همه تلاش کنند، بیان کرد: امیدواریم با شروع قدرتمند و کسب نتایج مناسب جواب حمایت‌ها را به خوبی بدهیم.

گل‌محمدی با اشاره به دیدار شهرداری برابر کاسپین قزوین گفت: برای کسب نتیجه و پیروزی قدم به این مسابقه می‌گذاریم تا بتوانیم با کسب ۳ امتیاز شیرین با قدرت لیگ را شروع کنیم.

گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته نخست این رقابت‌ها چهارشنبه ۲۷ شهریور ماه از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف تیم فوتبال کاسپین خواهد رفت.

کد خبر 4720656

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی گل محمدی شهرداری همدان لیگ دسته دوم فوتبال کشور ماه محرم قزوین بوشهر اربعین حسینی شهرکرد عاشورا مراسم عزاداری ایلام شیراز خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۸۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ فولاد در انتظار حریف

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز یکشنبه پنجم فروردین با حضور چهار تیم فولاد سیرجان ایرانیان، پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد و به مدت شش روز مسابقات این مرحله پیگیری می‌شود.

دیدار رفت شهرداری ارومیه و شهداب یزد، روز ششم فروردین ماه برگزار شد و شهداب یزد با پیروزی سه بر یک برابر شهرداری ارومیه یک گام به دیدار فینال نزدیک‌تر شد.

در دیدار برگشت دو تیم که از ساعت ۱۹ امروز (چهارشنبه هشتم فروردین) برگزار شد، شهرداری ارومیه سه بر دو برابر شهداب پیروز شد تا مشخص شدن دیگر فینالیست لیگ برتر به روز شنبه یازدهم فروردین ماه موکول شود.

در این دیدار پرهیجان، شهداب یزد سه امتیاز متوالی در ابتدای ست نخست گرفت تا نشان دهد برای تمام کردن کار در دو مسابقه و راه‌یابی به فینال پا به میدان گذاشته است. شهدابی‌ها برتری خود را تا پوئن ۹ حفظ کردند اما به یک باره شهرداری ارومیه با امتیازات متوالی اختلاف خود با حریف را صفر کرد تا تماشاگران حاضر در سالن شاهد دیداری پایاپای باشند. شهدابی‌ها بار دیگر از امتیاز ۱۴ سه پوئن متوالی گرفتند تا عبدالرضا علیزاده را ناچار به گرفتن اولین وقت استراحت این مسابقه کنند. ارومیه برای بازگرداندن مسابقه تلاش زیادی کرد تا در نهایت در امتیاز ۲۱ اختلاف سه امتیازی را به یک پوئن رساند. البته در ادامه موفق نبود و ست نخست را با امتیاز ۲۲ بر ۲۵ واگذار کرد.

در ابتدای ست دوم یک بار دیگر شهدابی‌ها با عملکرد بهتر نسبت به حریف دو اختلاف امتیاز ایجاد کردند اما ارومیه‌ای‌های پرتلاش در امتیاز پنج با شهداب برابر شدند تا مسابقه جانی تازه بگیرد. در این ست هم سه امتیاز متوالی شهداب در پوئن ۸ بر ۵ باعث شد علیزاده برای ارومیه درخواست استراحت دهد تا بازیکنانش بار دیگر به مسابقه برگردند. البته این زمان کمک چندانی به شهرداری نکرد. در دومین وقت استراحت تغییری اساسی در روحیه بازیکنان ارومیه ایجاد شد و نتیجه ۱۷ بر ۱۶ شد تا تندوران با گرفتن یک وقت استراحت وقفه‌ای در امتیازگیری حریف داشته باشد. ترفند سرمربی کارساز نشد و ارومیه ۱۷ بر ۱۷ با شهداب مساوی شد تا بار دیگر مسابقه جذاب‌تر از پیش دنبال شود. در نهایت این ست ۲۵ بر ۲۳ به نفع شهرداری ارومیه پایان یافت تا دو تیم در ست شماری برابر شوند.

جدال شهرداری ارومیه و شهداب در سومین ست هم برابر پیش رفت تا این دیدار در سالن آزادی با تشویق‌های مداوم هواداران پرتعداد دو تیم ادامه یابد. رقابت دو تیم که از همان ابتدای ست با امتیازاتی برابر پیش رفته بود لحظه به لحظه حساس‌تر شد و در امتیاز ۲۱ بر ۲۰ به نفع شهرداری، تندروان با یک درخواست درست ویدئوچک موفق شد، امتیازات را به تساوی بازگرداند و در ادامه یک امتیاز پیش افتد تا علیزاده درخواست استراحت دهد. این درخواست سرمربی موفقیت آمیز بود و بازیکنانش دو امتیاز از حریف پیش افتادند. این بار تندوران از وقت استراحت خود استفاده کرد تا شاید بتواند روند مسابقه را به نفع شهداب تغییر دهد اما باز هم ارومیه پیشتازی کرده و ۲۴ بر ۲۱ امتیازات را پیش برد. در ادامه شهداب نشان داد رقابت به سادگی پایان نخواهد یافت و دو تیم در امتیاز ۲۴ برابر شدند تا استرس‌ها برای مشخص شدن نتیجه افزایش یابد. این ست پر هیجان با وجود اعتراض پایانی تندروان به نمایش ویدئوچکی متفاوت نسبت به درخواستش، در نهایت ۲۶ بر ۲۴ به نفع شهرداری ارومیه پایان یافت.

ست چهارم هنوز شروع نشده رضا عابدینی بازیکن شهداب کارت زرد دریافت کرد تا شهدابی‌ها با حساسیت بیشتری این دیدار را آغاز کنند و دو امتیاز متوالی بگیرند. در این ست تندروان از بازیکن خارجی خود رادو به جای رضا رضایی استفاده کرد و شهداب با برتری بیش از سه امتیاز بازی را پیش برد اما این ست هم کم حاشیه نبود و پوریا فیاضی بازیکن شهرداری ارومیه و پاراپانوو رادوسلاو بازیکن شهداب یزد پیش از رسیدن امتیازات به عدد ۱۰، کارت قرمز دریافت کردند. هر چند شهرداری ارومیه اختلاف امتیاز را به یک عدد رساند اما تندروان با یک وقت استراحت موجب شد تیمش بار دیگر پنج امتیاز پیش افتد.

امتیاز ۱۶ بر ۱۱ فیاضی دچار مصدومیتی سطحی شد و اندکی بعد علیزاده با دو تعویض خود تلاش کرد وقفه‌ای ایجاد کرده و شاید فرصتی برای استراحت برخی بازیکنانش برای حضور در ست پنجم فراهم کند. در نهایت این ست ۲۵ بر ۱۹ به نفع شهداب پایان یافت. در این ست عطا زراعتگر بازیکن شهرداری ارومیه هم کارت زرد دریافت کرد.

ست پنجم با توجه به جدال جذاب دو تیم که هر بار یکی از تیم‌ها دو بار امتیاز از دیگری پیش می‌افتاد باعث شد سالن آزادی از تشویق تماشاگران به لرزه افتد. هرچند اختلاف چهار امتیازی ارومیه‌ای‌ها شیرازه شهداب را بهم ریخت اما دو تیم برای مغلوب کردن حریف تمام تلاش خود را در طول ست به کار گرفتند. ویدئوچک حساس در امتیاز ۱۲ بر ۹ باعث شد این بار فیاضی معترض شده و دقایقی از وقت مسابقه را به خود اختصاص دهد. در ادامه اختلاف امتیاز دو تیم به یک پوئن کاهش یافت تا همچنان دو تیم نگران نتیجه پایانی بمانند. در نهایت ست پایانی ۱۵ بر ۱۲ به نفع شهرداری ارومیه پایان یافت تا چشم‌ها به تاریخ یازدهم فروردین ماه برای مشخص شدن فینالیست بماند.

در این دیدار عرشیا به‌نژاد بازی‌سازی خوبی داشت و شهرداری ارومیه در ساید اوت خوب عمل کرد. از سوی دیگر میثم صالحی در تیم شهداب حملاتی موفق داشت.

لیبروی دو تیم محمدرضا حضرت‌پور و آرمان صالحی عملکردی قابل قبول داشتند و در طول مسابقه تماشاگران شاهد توپ‌گیری‌های موفق دو بازیکن بودند.

تیم‌های شهداب و ارومیه در مرحله مقدماتی در دو دیدار به مصاف یکدیگر رفتند که در مسابقه رفت (۲۹ آذر) نماینده ارومیه سه بر دو به پیروزی رسید و در دیدار برگشت (۱۶ اسفند) شهداب سه بر صفر فاتح میدان شد. در دیدارهای نیمه‌نهایی هم دو تیم در تعداد برد برابر شدند تا سومین دیدار نیمه نهایی تعیین کننده تیم برتر میدان باشد.

بازی سوم میان تیم‌های شهرداری ارومیه و شهداب یزد روز شنبه یازدهم فروردین ماه از ساعت ۱۹ در سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد.

سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال، عادل غلامی سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال پسر ایران و مهدی مهدوی از تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

کد خبر 6063905 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • شکست دریای بابل در شیراز
  • جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ فولاد در انتظار حریف
  • پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال
  • لیگ دسته اول فوتبال| تداوم صدرنشینی خیبر در شب بُرد مدعیان
  • حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)
  • عملکرد شهرداری نقش بسزایی در ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان دارد
  • عملکرد شهرداری نقش به‌سزایی در ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان دارد
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • باخت شهرداری ارومیه مقابل شهداب یزد