Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@12:33:22 GMT

آنتن دادن سیم کارت‌های بی‌هویت در محیط تبهکاری + صوت

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۸۵۷۹

آنتن دادن سیم کارت‌های بی‌هویت در محیط تبهکاری + صوت

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه پیک بامدادی رادیو ایران به موضوع خطرات سیم کارت‌های بی‌هویت پرداخته است.

در حالی که مسئولان در سال‌های گذشته بر لزوم متوقف شدن عرضه سیم کارت‌های بی‌هویت تاکید کردند، این سیم کارت‌ها همچنان عرضه می‌شود. سیم کارت هایی که به ابزاری برای ارتکاب تخلفات تبدیل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیک بامدادی دانستنی ها پیک بامدادی دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت به یک نوستالژی پاک و دوست دار محیط زیست | خرید از میادین تره بار با پاکت کاغذی انجام می شود

به گزارش همشهری آنلاین، کاهش استفاده از کیسه و ظروف پلاستیکی مصوبه شورای شهر تهران است و از این رو بنا به گفته‌های حلیا سادات حسینی امسال هم چون سال گذشته کمیته کاهش مصرف پلاستیک تشکیل و موضوعات مربوط به تداوم طرح «صندوق سبز» را پیگیری می کنیم. او در تشریح این طرح گفت: «در راستای اجرای این طرح مقرر شده تمام غرفه‌های عرضه کننده خشکبار در میادین میوه و تره بار به جای استفاده از پلاستیک، محصولات را در پاکت‌های کاغذی به مشتری‌ها عرضه کنند. در بخش سوپری میادین میوه و تره‌بار هم اجناس حداکثر در دو کیسه بزرگ به مشتریان تحویل داده می‌شود. در بخش مواد پروتئینی کیسه مجزایی عرضه نمی‌شود و پای صندوق مواد پروتئینی داخل یک کیسه تحویل مشتری داده می‌شود.»

به گفته حسینی طرح صندوق سبز تا پایان پاییز سال گذشته در فروشگاه‌های شهروند اجرایی شد اما مسئولان شهروند برای استمرار طرح موافقت نکردند. آن طور که مدیرکل محیط زیست شهرداری تهران عنوان کرده: «بر اساس شیوه‌نامه اجرایی قانون کاهش کیسه‌های پلاستیکی مقرر شد کیسه پلاستیکی زیر ۲۵ میکرون در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین عرضه نشود. فروشگاه «شهروند» این موضوع را رعایت کرد و استفاده از کیسه‌های بالای ۲۵ میکرون در این فروشگاه به محض ابلاغ در اواخر سال گذشته اجرایی شد و در میادین شهرداری تهران امسال اجرایی می‌شود.»

حسینی تاکید کرد که به‌طور قطع در کمیته کاهش مصرف پلاستیک نسبت به خودداری از از استفاده از ظروف یکبار مصرف در شهرداری تهران ورود خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم ابلاغیه‌ای از سوی معاونت مالی مبنی بر کاهش خرید مصرف ظروف یکبار مصرف داشته باشیم.

کد خبر 844255 برچسب‌ها شهردارى تهران سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران

دیگر خبرها

  • ممنوعیت عرضه و فروش ماهیان رودخانه‌ای دزفول تا پایان فصل زاد و ولد
  • عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ممنوع شد
  • عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی ممنوع می‌شود
  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه های پلاستیکی در فروشگاه های زنجیره ای از هفته زمین پاک
  • صدور نخستین کارت «همیار محیط‌بان» در خراسان رضوی
  • نخستین کارت «همیار محیط‌بان» در خراسان رضوی صادر شد
  • شرایط عادی در پمپ‌بنزین‌ها برقرار است
  • شرایط در پمپ‌بنزین‌های کشور عادی است
  • بازگشت به یک نوستالژی پاک و دوست دار محیط زیست | خرید از میادین تره بار با پاکت کاغذی انجام می شود
  • انواع دوربین لامپی سیم ‌کارت خور