Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@01:59:43 GMT

دو گزینه جریمه بارسا: 300 یورو جریمه یا بازی بدون تماشاچی

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۸۶۶۹

دو گزینه جریمه بارسا: 300 یورو جریمه یا بازی بدون تماشاچی

قاضی پرونده شکایت اتلتیکو مادرید از بارسلونا به خاطر انتقال آنتوان گریزمان حکم داد که بارسا یا پشت درهای بسته بازی کرده و یا جریمه‌ای 300 یورویی پرداخت کند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکایت باشگاه اتلتیکو مادرید از بارسلونا و اتهام به باشگاه کاتالان به خاطر انجام رفتار نادرست در جریان انتقال آنتوان گریزمان به این باشگاه، کمتیه‌ی مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا یک  قاضی به نام خوانتو لانادابرا را برای بررسی این پروند منصوب کرد و موندو دپورتیوو امروز اعلام کرد که قاضی پرونده در این باره به نتیجه‌گیری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

قاضی پرونده بر اساس گزارش موندو جریمه‌ای 300 یورویی برای بارسلونا تعیین کرده اما قاضی پرونده تایید کرده که با توجه به میزان اندک این جریمه و ناهمخوانی‌اش با خطایی که از طرف بارسلونا انجام شده حکم جایگزین می‌تواند محروم کردن بارسا از یک بازی در حضور تماشاچیان  خودی و بازی کردن این تیم در ورزشگاه بدون تماشاچی خواهد بود.

 

بر اساس این گزارش، قاضی پرونده برای اعلام مجازات در این پرونده به ماده 88 و 126 آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا ارجاع داده است.

 

شکایت اتلتیکو از بارسلونا بر این اساس استوار است که گریزمان پیش از آنکه در ماه جولای بند آزادسازی قراردادش از 200 میلیون یورو به 120 میلیون یورو کاهش پیدا کند با بارسلونا به توافق رسیده بوده و باشگاه کاتالان باید مبلغ 200 میلیون یورو به اتلتیکو می‌پرداخته و نه 120 میلیون یورویی که توسط بلوگرانا به این باشگاه مادریدی پرداخت شده است.

 

بارسلونا اتلتیکو مادرید آنتون گریزمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال از دریچه فان؛

فقط برای سرگرمی

بایرن مونیخ:
ما 99 مشکل داریم 
اما شکست دادن آرسنال بین آنها نیست هوادار بارسا در سطح مبتدی
هوادار مسن بارسا که هر فصل این مشکلات را دیده رئال مادرید 14 قهرمانی لیگ قهرمانان
سیتی 14 بار حضور در این رقابت ها به جا مانده از دیشب

وقتی بازیکن مورد علاقه ات را از نزدیک می بینی:

واقعا منظوری نداشت:

شیخ منصور و پپ بعد از شکست سیتی مقابل رئال مادرید:

قدرت رفاقت VS پرس، تاکتیک، مالکیت، ضدحمله

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛
  • سرمربی بارسلونا انتخاب شده است؟!
  • سبقت 50 میلیون یورویی اتلتیکو از بارسلونا
  • موضع شفاف بایرلورکوزن: قیمت ویرتس حداقل 150 میلیون یورو است
  • امباپه بارسلونا را قورت داد! (عکس)
  • پاری سن ژرمن و دورتموند به نیمه‌نهایی رسیدند
  • شانس بالای صعود بارسلونا و اتلتیکو مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • قدرنادیده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا
  • بارسا - پاری‌سن‌ژرمن؛ یک نبرد تمام‌اسپانیایی