Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران سن پائولی در دیدار برابر هامبورگ به شیوه جالبی اعتراضشان را به برگزاری بازی‌ها در روز دوشنبه نشان دادند.

به گزارش ایسنا، بوندسلیگا تصمیم گرفته آخرین بازی هفته را دوشنبه شب برگزار کند. این موضوع با اعتراض باشگاه‌های حاضر در این رقابت‌ها روبرو شد و علاوه بر آن هواداران به این ماجرا واکنش نشان دادند اما تغییری در برنامه بوندسلیگا ایجاد نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سن پائولی دیشب (دوشنبه) در هفته ششم بوندسلیگا دو ساعت ۲۳ میزبان هامبورگ بود و توانست با دو گل پیروز شود. هواداران میزبان از برگزاری بازی در شروع هفته ناراضی بودند و با یک بنر اعتراض خود را نشان دادند.

بوندسلیگای یک و دو در روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بوندسليگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینگام: باورم نمی‌شود در رئال و انگلیس بازی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام 20 ساله بدون شک یکی از چهره‌های قابل توجه این فصل لالیگاست. ستاره برزیلی که در تابستان گذشته از دورتموند به رئال مادرید ملحق شد، به خوبی در ترکیب این تیم هماهنگ شده و تا به امروز 20 گل به ثمر رسانده است.

در یک رویداد همبستگی برای ابتکار در ورزش فوتبال به میزبانی انگلیس، بلینگام با اسکای اسپورت مصاحبه کرده است. صحبت‌های او را در ادامه می‌خوانید:

اهداف؟

جام‌ها. می‌توانم به کشورم و تیمم، رئال مادرید، تجربیات عالی و خاطرات عالی از بردن جام‌ها بدهم.

20 گل در رئال مادرید؟

سعی می‌کنم به میدان بروم تا کارم را انجام دهم، به تیم کمک کنم تا در بازی‌ها پیروز شود.  هواداران سبک بازی من را دوست دارند. من با توپ حرکت می‌کنم و این خوب است. سعی می کنم در حین بازی با هواداران ارتباط برقرار کنم. می‌خواهم هواداران احساس کنند که من یک طرفدار هستم که برای آن‌ها بازی می‌کنم و نماینده آن‌ها هستم، در نهایت موضوع همین است. اگر آن‌ها بتوانند به من نگاه کنند و کسی را ببینند که خودشان را در او می‌بینند و از ما حمایت می‌کنند، این به پیشرفت تیم نیز کمک می‌کند. و حمایت آن‌ها برای ما بسیار مهم است، بسیار بیشتر از آنچه شما فکر کنید.

رویاهای محقق شده؟

وقتی با انگلیس در ومبلی یا با مادرید در برنابئو بازی می‌کنم، بیدار می‌شوم و باید خودم را نیشگون بگیرم. هرگز به این زودی چنین رویایی ندیده بودم اما از همه کسانی که در مسیرم شرکت کردند، سپاسگزارم.

اطرافیان؟

من یک شبکه حمایتی واقعاً خوب دارم: خانواده و دوستانم من را روی زمین نگه می‌دارند. من احساس یک بچه را ندارم. فکر می‌کنم مثل بقیه هر روز سر کار می‌روم و این افتخار را دارم که از کارم خیلی لذت ببرم. خانواده‌ام طوری این کار را می‌کنند که وقتی هر روز به خانه می‌آیم، احساسی عادی دارم.

فصل؟

سازگاری با زندگی در اسپانیا و داشتن مسئولیت بیشتر در مادرید و تیم ملی، بسیار بسیار سخت اما همچنین بسیار سرگرم کننده بوده است. سعی می‌کنم آن را جذب کنم، از تجربیاتم لذت ببرم، پیشرفت کنم و به رشد کردن ادامه دهم.

دیگر خبرها

  • ژابی سوپراستار: شماره یک جهان و شاید رئال مادرید!
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با حضور هواداران
  • بلینگام: باورم نمی‌شود در رئال و انگلیس بازی می‌کنم
  • برپایی سه میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • تابلوی ورود ممنوع زنان در پرتماشاگرترین بازی هفته
  • سوپرایز سپاهان برای هواداران در شروع فصل جدید
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال