Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:11:19 GMT

ارسال ۲۵۰ هزار بسته لوازم التحریر به مناطق محروم

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۸۶۸۲

ارسال ۲۵۰ هزار بسته لوازم التحریر به مناطق محروم

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین مدنی در جمع خبرنگاران درباره ارسال لوازم التحریر به مناطق محروم کشور گفت: امسال ۲۵۰ هزار بسته لوازم التحریر ایرانی ـ اسلامی که از تولید کنندگان داخلی خریداری شده، به مناطق محروم ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه این بسته‌های لوازم‌التحریر از ۱۰۰ تولید کننده داخلی خریداری شده و ۲۱۰ شغل جدید ایجاد کرده است، افزود: در این راستا ما در نظر داریم که چنین مشاغلی تعطیل نشود و با حمایت از تولید داخلی به دنبال افزایش اشتغال در این حوزه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ضمن ابراز امیدواری نسبت به اینکه با مشارکت مردم تعداد بسته‌های لوازم التحریر به ۵۰۰ هزار عدد می‌رسد، گفت: این اقدام از اول مرداد تا ۱۵ مهر ماه ادامه دارد و بیش از ۵هزار جهادگر در ۵ استان کشور از جمله تهران، خراسان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان نسبت به جمع‌آوری لوازم التحریر ایرانی اقدام می‌کنند.

به گفته مدنی، این بسته‌های لوازم التحریر به مناطق محروم کل کشور تعلق دارد و شهروندان می‌توانند از طریق سامانه «دنیای احسان» ثبت نام و در جمع‌آوری و توزیع بسته‌ها مشارکت‌ کنند و ذکر نام محل توزیع بسته های لوازم التحریر الزامی است.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اقدامات این است که باید کد ملی دانش‌آموزی که لوازم التحریر دریافت کرده، برای بنیاد احسان ارسال شود، تصریح کرد: همچنین قرار است از سوی رهبر معظم انقلاب ۴۰۰۰ پک لوازم التحریر به فرزندان شهدای مدافعان حرم تقدیم شود.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ادامه داد: مردم می‌توانند کمک های خود را در قالب لوازم التحریر از طریق سامانه #۱۵*۳۰۴۰* داشته باشند و با مراجعه به ادارات پست نیز می‌توانند به صورت رایگان کمک‌های خود را به «مشق احسان» اهدا کنند.

کد خبر 4720774 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره لوازم التحریر بنیاد برکت شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش اربعین حسینی دستگیری سارق شهر تهران عملیات امداد و نجات محسن حاجی میرزایی مواد مخدر پیروز حناچی بانک سرمایه نیروی انتظامی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۸۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند

میلاد حبیبی نیا در نشست شورای معاونین و روسای آموزش و پرورش استان در شهرستان عسلویه عنوان کرد: مسئول اصلی سوادآموزی در شهرستان‌ها و مناطق شخص مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق هستند.

وی تاکید کرد: لذا می‌بایست با بکارگیری تمام ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های سوادآموزی اقدامات لازم را به منصه ظهور بگذارند. 

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن ارائه گزارشی از وضعیت جذب و پوشش افراد کم سواد و محروم از سواد در سال ۱۴۰۲، بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلفی تحصیلی سوادآموزی جذب شده اند.

حبیبی نیا به بررسی وضعیت عملکردی شهرستان‌ها و مناطق در خصوص تحقق حجم ابلاغی از سوی سازمان نهضت سوادآموزی پرداخت و اظهار کرد: در سال گذشته؛ شهرستان‌ها و مناطق دیر، سعدآباد، دشتستان، بوشهر و گناوه بیشترین درصد عملکرد را در خصوص تحقق حجم ابلاغی در زمینه جذب و پوشش افراد کم سواد و محروم از سواد در طرح‌های آموزشی حوزه سوادآموزی داشته اند.

عضو شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن اشاره به ضرورت همگامی تمامی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های سوادآموزی، خاطر نشان کرد: ترسیم چشم‌انداز این اداره کل برای رسیدن به استان عاری از بی سواد و محروم از سواد در افق ۱۴۰۴ منوط به همراستایی و تلاش مضاعف همه ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه سوم اردیبهشت
  • آخرین جزئیات تعرفه‌های خدمات پرستاری در سال ۱۴۰۳
  • تردیدها نسبت به تداوم حمایت نظامی آمریکا از اوکراین پس از انتخابات ۲۰۲۴
  • آخرین جزئیات تعرفه‌های پرستاری در سال ۱۴۰۳
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا