Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@15:23:19 GMT

تجلیل از استاد شبیه خوانی ایران در نطنز

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۸۷۱۶

تجلیل از استاد شبیه خوانی ایران در نطنز

شهردار نطنز و جوانان و هیات امنای حسینیه افوشته نطنز از زحمات سرگروه تعزیه خوانان دهه اول محرم این حسینیه تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، اعضای شورای اسلامی شهر و علی پیراینده شهردار نطنز در دومین روز از اجرای اثر مذهبی یک نگاه کاری از گروه انجمن نمایش باران حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این برنامه فرهنگی، مذهبی که با همکاری شهرداری نطنز، هیات امنای حسینیه افوشته و با حضور استاد شبیه خوانی ایران مرشد مجتبی حسن بیگی در حسینیه افوشته برگزار شد مورد استقبال گسترده عموم مردم قرار گرفت.

 

در این مراسم، شهردار نطنز و جوانان و هیات امنای حسینیه افوشته از زحمات مرشد مجتبی حسن بیگی سرگروه تعزیه خوانان دهه اول محرم حسینیه تجلیل کردند./

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد عاشورای حسینی عزاداری محرم ماه محرم عاشورا نماز ظهر عاشورا اربعین حسینی محرم استان بوشهر خبرگزاری شبستان شهرستان نطنز نطنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۸۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات خانواده چهار نفره از سیل در نطنز (فیلم)

 

 

 

منبع : ایسنا 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قایق‌سواری در خیابان‌های اهواز پس از بارش‌های اخیر (فیلم) سیل دهوک عراق را زیر آب برد (فیلم) بستن محورهای مواصلاتی در صورت سیل احتمالی (فیلم)

دیگر خبرها

  • شب قدر هیات کجا بریم؟ + آدرس و ساعت مراسم های احیای شب قدر
  • ۲ شخصیتی که حتی مرگشان شبیه هم بود!
  • شب های قدر تهران هیات کجا بریم؟ + اعمال شب قدر
  • جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان
  • شب‌های احیای تلویزیون برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • مراسم معنوی ترتیل خوانی قرآن در حسینیه ثارالله یاسوج
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • جشن شادمانی روزه داران مراغه‌ای درمیلاد امام حسن مجتبی (ع)
  • نجات خانواده چهار نفره از سیل در نطنز (فیلم)
  • تجلیل از بانوان فعال قرآنی و سفره افطاری روزه اولی ها در مراغه