Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا اردکانیان به همراه استاندار چهارمحال و بختیاری و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به وسیله یک فروند بالگرد، از این طرح دیدن کرد و در جریان روند اجرایی طرح انتقال آب بن به بروجن قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری در خصوص روند پیشرفت فیزیکی این طرح گفت: این طرح هماینک از پیشرفت بیش از ۷۰ درصدی برخوردار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدرضا سامانی سدهی افزود: این طرح به طول ۱۱۷ کیلومتر خط انتقال از سال ۹۱ ردیف اجرایی گرفت.

وی ادامه داد: اجرای خط لوله این طرح در نقاط مختلف در حال اجرایی شدن است که دو قطعه اول و دوم آن بصورت ۱۰۰ درصد اجرا شده است و قطعه سوم در حال اجراست که با تکمیل آن ۹۰ کیلومتر از لوله‌گذاری این طرح اجرا می‌شود.

سامانی سدهی با بیان اینکه برای اجرای طرح انتقال آب بن- بروجن، سه ایستگاه پمپاژ آب، یک تصفیه‌خانه و یک سیستم تامین برق طراحی شده است.

مدیرعامل آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: تصفیه‌خانه طرح نیز که اصلی‌ترین سازه بتنی آن شمار می‌رود در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، با بهره‌برداری از این طرح مشکل آب شرب ۱۱ شهر و ۱۳ روستای چهارمحال و بختیاری با جمعیتی افزون بر ۴۶۰ هزار نفر رفع می‌شود.

این طرح با توجه خشکسالی‌های متوالی در استان و تحت تاثیر قرار دادن زندگی و معیشت مردم یکی از مطالبات اصلی مردم و از ضرورت‌های این حوزه به شمار می‌رود که انتظار می‌رود با سرعت بیشتری اجرا و تکمیل شود.

وزیر نیرو و عضو کابینه دولت دوازدهم به منظور بهره‌برداری از طرحهای آب و برق چهارمحال و بختیاری روز سه‌شنبه از طریق فرودگاه بین المللی شهرکرد وارد این استان شد.

رضا اردکانیان در سفر یک روزه خود به چهارمحال و بختیاری طرحهای پست ۶۳ کیلووات سفیددشت، مجتمع آبرسانی سیبک، طرح سیستم جمع‌آوری فاضلاب در شهرهای فارسان، گندمان و بلداجی را بهره برداری می‌کند. 

همچنین با حضور وزیر نیرو  ۷۷ طرح برق چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۷۲ طرح برق‌رسانی استان آغاز می‌شود.

آغاز عملیات اجرایی فاز ۲ طرح آبرسانی به ۱۲ روستای منطقه خانمیرزا و دیدار از سدباباحیدر در استان از دیگر برنامه های سفر وزیر نیرو به چهارمحال و بختیاری است.

۷۳۶۳/۲۰۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمحال و بختیاری میزبان رویداد گردشگری در سطح ملی یا بین‌المللی باشد

علی‌اصغر شالبافیان حسین‌آبادی روز در هشتمین نشست کمیسیون گردشگری و کسب‌وکار‌های وابسته اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی این استان اظهار کرد: اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور تا اطلاع بعدی نیاز به استانداردسازی ندارد، اما باید از توان بخش خصوصی در حوزه مشورتی و اجرایی در این حوزه بهره گرفت.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: نگاه این وزارتخانه کمک و تسهیل‌گری برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری است.

وی ادامه داد: دیوانسالاری اداری و روند طولانی استعلام‌ها از مشکلات چهارمحال و بختیاری در حوزه سرمایه‌گذاری گردشگری است که با همکاری‌های بین‌بخشی می‌توان این چالش را از میان برداشت.

شالبافیان ادامه داد: شورای برنامه‌ریزی و شورای حمایت قضایی در استان می‌تواند به تسهیل‌گری در حوزه گردشگری به ویژه در بخش گردشگری کشاورزی کمک کند.

بیشتر بخوانید

۵۰ فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری آماده شد

وی با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف برای برگزاری رویداد‌های گردشگری در چهارمحال و بختیاری، اضافه کرد: برگزاری رویداد‌ها پای گردشگران داخلی و خارجی را به این استان باز می‌کند و می‌توان از این ظرفیت در راستای جذب گردشگر بهره گرفت.

شالبافیان افزود: تولید و انتشار محتوا در حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری و پخش آن در تمامی استان‌های کشور و همچنین بهره‌گیری از توان شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید محتوا به زبان‌های مختلف در اولویت قرار گیرد.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ابراز امیداروی کرد تا چهارمحال و بختیاری به زودی میزبان یک رویداد گردشگری در سطح ملی یا بین‌المللی باشد.

شهرام زارع رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت: کمیسیون گردشگری و کسب و کار‌های وابسته از کمیسیون‌های فعال این اتاق است و در این راستا اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همراهی مطلوبی دارد.

وی افزود: برای تحقق شعار سال باید فرماندهی امور را به گروه‌های مردمی بسپاریم و برای پیشبرد امور تسهیل‌گری کنیم.

زارع ادامه داد: در حالیکه چهارمحال و بختیاری یکی از بهترین فرش‌های کشور یعنی قالی چالشتر و بختیاری را تولید و صادر می‌کند، اما در سال‌های اخیر بافت و صادرات این فرش کاهش پیدا کرده است و برای رفع این چالش اتاق بازرگانی آمادگی همکاری دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور بروجن به لردگان
  • انحراف خودروی سواری ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • نگاه وزارت میراث فرهنگی، تسهیل‌گری در جذب سرمایه‌گذاری گردشگری است
  • چهارمحال و بختیاری میزبان رویداد گردشگری در سطح ملی یا بین‌المللی باشد
  • ایجاد اشتغال مستقیم هزار و ۲۰۱ در چهارمحال و بختیاری
  • انتقال مفهوم خطر سبقت غیرمجاز به رانندگان در پویش چشم به راهیم
  • ترافیک نیمه سنگین همچنان در محور بروجن به لردگان
  • افتتاح ۸۱ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری در نیمه اول سال
  • ترافیک نیمه سنگین در محور بروجن به لردگان
  • اسکان اضطراری ۲۰ مسافر در چهارمحال و بختیاری