Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید محترمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ارائه خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی یکی از محوری ترین برنامه هایی است که ذیل کنگره ملی نقش امام خمینی در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی تعریف شده است.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران عاشورایی افزود: در این رزمایش حدود ۲۸۰گروه جهادی در مناطق محروم شهرها و روستاها در حال ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی، عمرانی، پزشکی، دامپزشکی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی با بیان اینکه حضور گروه های جهادی به صورت داوطلبانه از قشر های مختلف مردم صورت میگیرد، گفت: با حضور گروه های جهادی در مناطق محروم شاهد رویش استعدادهای برتر و افزایش امید در این نقاط هستیم.

محترمی عنوان کرد: افتتاح بیش از ۱۸۰ پروژه عمرانی همزمان با روز کنگره شهدای استان صورت میگیرد و بیش از ۴۰۰ پروژه در دست اجرا نیز مراحل پایانی خود را طی می کنند که تمام این اقدامات جهادی و محرومیت زدایی به مناسبت کنگره تعریف شده اند.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به اینکه تقویت کانون خانواده و کمک به زوج های جوان یکی از رویکردهای اصلی بسیج می باشد گفت: به مناسب کنگره ملی نقش امام خمینی در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی ۶۲۰ سری جهیزیه در بین زوج های جوان در قالب ازدواج آسان توزیع میگردد و این اقلام همزمان با اجلاسیه نهایی در ۱۱ مهرماه به دست خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت می رسد.

کد خبر 4720822

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج سازندگی جهیزیه عروس سپاه روح الله استان مرکزی ماه محرم قزوین بوشهر اربعین حسینی شهرکرد عاشورا شیراز مراسم عزاداری ایلام خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۸۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح مصوبات کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سومین نشست دبیرخانه کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری سپاه فجر استان فارس در این نشست اظهار کرد: مجتمع بزرگ توسعه فناوری استان فارس از سوی سازمان بسیج علمی و فناوری این استان ایجاد و افتتاح شده که این امر کمک زیادی در پیشرفت مطالب علمی خواهد داشت.

مجید میکائیلی با ارائه گزارشی از روند تشکیل دبیرخانه کمیته علمی پژوهشی آموزشی کنگره عنوان کرد: دبیرخانه کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس آبان‌ماه سال گذشته در محل دانشگاه آزاد اسلامی شیراز راه‌اندازی شد و پس از آن فعالیت‌هایی همچون طراحی و ایجاد سایت برای معرفی شهدای علمی استان فارس همزمان با راه‌اندازی نشریه علمی ایثار و شهادت در دستورکار این دبیرخانه قرار گرفت.

وی متذکر شد: در فاصله ایجاد دبیرخانه علمی تا امروز ۱۴ برنامه متنوع مصوب شده که تا پیش از برگزاری کنگره و همچنین در حاشیه برگزاری کنگره اصلی بخش عمده‌ای از این ۱۴ برنامه مصوب اجرا خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری سپاه فجر استان فارس، مهم‌ترین مصوبات و برنامه‌های خاص کمیته علمی پژوهشی کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس را برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» همزمان با برگزاری کنگره و در هماهنگی با اداره کل حفط آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس و بنیاد شهید استان فارس، برگزاری دوره‌های توان‌افزایی، کسب و کار، اشتغال مختص دانشجویان شاهد و ایثارگر، تهیه دانشنامه شهدای استان فارس با بنیاد شهید و امور ایثارگران، معرفی شهدای برجسته علمی ـ پژوهشی با بررسی شهدای استان شاخص‌های علمی تدوین و تهیه بولتن‌های مرتبط با حوزه فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.

میکائیلی متذکر شد: استفاده کاربردی از هوش مصنوعی در معرفی شهدای علمی و جایگاه ایثار و شهادت، تدوین سرگذشت پژوهشی شهدای استان فارس، طراحی برنامه نقش استان در عملیات دفاع مقدس با استفاده از هوش مصنوعی و مصورسازی‌ها، موشن‌گرافی از شهدای استان فارس با رویکرد علمی، طراحی و اعتباریابی مدل ارتباطی سرداران شهید با قرآن و کلام معصومین علیهم‌السلام، برگزاری استارت‌آپ‌های علمی مختص دانشجویان و دانش‌آموزان در حوزه ایثار و شهادت و تهیه کتاب اشعار ویژه کنگره با اعلام فراخوان و طراحی، نقاشی، سیاه قلم، آثار مرتبط چه دانش‌آموزان، دانشجویان، هیئت علمی و کارمندان را از دیگر مهم‌ترین مصوبات و برنامه‌های خاص کمیته علمی پژوهشی کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس برشمرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهرلنده
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا
  • کنگره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • مزین شدن مبادی ورودی شهر «لنده» به تصویر شهدا+ تصاویر
  • ۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی طی کنگره ملی شهدای استان اجرا می شود
  • تشریح مصوبات کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس
  • تدوین فرهنگ‌نامه شهدای غریب در اسارت استان بوشهر
  • اعطای ۴۴ سری جهیزیه به نوعروسان و زوجهای جوان در پیرانشهر
  • ۲۰ عنوان برنامه همزمان با هفته محیط زیست در مرکزی اجرا می شود