Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@07:34:16 GMT

بازگشت هافبک برزیلی به تمرینات تراکتور

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۸۷۵۰

بازگشت هافبک برزیلی به تمرینات تراکتور

هافبک برزیلی تراکتور به تمرینات این تیم برگشته و کارش را آغاز کرده است.

به گزارش "ورزش‌سه"، مازولا وینگر برزیلی که بعد از هفته دوم لیگ برتر برای انجام روند درمانی خود به ایران نیامد و با هماهنگی کادر فنی در ترکیه امور پزشکی اش را انجام داد، به تبریز برگشت.


مازولا که با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد با بهبودی نسبی بعد از دیدار ذوب آهن و تراکتور به ایران برگشته و در تمرین روز گذشته تیمش نیز حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این وینگر برزیلی با توجه به سوابقی که دارد، یکی از مهره های مورد اعتماد مصطفی دنیزلی است که بازگشتش از مصدومیت خبر خوبی برای کادرفنی و هواداران تراکتور محسوب می شود. این در حالی است که تراکتور در خط هافبک و حمله با ترافیک عجیب بازیکن مواجه است و با بازگشت مازولا نیز کار دنیزلی برای انتخاب نفرات اصلی سخت تر خواهد شد.

تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۸۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور در انتظار دهمین پاس طلایی ریکی

به گزارش “ورزش سه”، هافبک پرتغالی تیم تراکتور که این فصل با ۹ پاس گل در صدر جدول گلسازان دست‌نیافتنی به نظر می‌رسد، با بازگشت از استانبول در تمرینات تیم تراکتور شرکت می‌کند.

نکته مهم اینکه تراکتور این فصل عملکرد نسبتا خوبی در خط حمله داشته و در این بین به نظر ریکاردو نقشی بی‌بدیل در آمار تهاجمی تیم تراکتور دارد و سرخپوشان تبریزی در این دوره خاص بیشتر از همیشه به او امید بسته‌اند.

در بازی با ذوب‌آهن خمس به شکلی عجیب ریکاردو را به پست هافبک دفاعی منتقل کرد، اما در ادامه بازی او کمی جلوتر رفت و موثر نیز عمل کرد و حالا به نظر بعد از جدایی خمس، دوباره آلوز در پست هافبک بازیساز به میدان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند
  • تراکتور در انتظار دهمین پاس طلایی ریکی
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • بازگشت نصرتی به تمرینات تراکتور
  • با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت
  • رسمی؛ فلیپه اندرسون یوونتوس را دور زد و به پالمیراس پیوست
  • فلیپه اندرسون اعلام کرد: از لاتزیو جدا می‌شوم
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال