Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، ساکنان منطقه نیوساوث‌ولز و قلمرو پایتختی استرالیا صبح روز سه‌شنبه در شرایطی چشم‌های خود را باز کردند که در برخی مناطق دست‌کم ۱۵ سانتیمتر برف روی زمین نشسته بود؛ آن هم درست پس از یکی از گرم‌ترین روزهای فصل بهار در سال ۲۰۱۹.

برف بخش‌هایی از بزرگراه هیوم را در ساعت‌های صبحگاهی روز سه‌شنبه بست و شدت سرمای هوا پس از یک روز گرم مردم را سردرگم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته یکی از کارشناسان اداره هواشناسی، دلیل اصلی بارش برف ورود یک جبهه هوای سرد از سمت غرب منطقه نیوساوث‌ولز در ساعت‌های شب بوده و کاهش نزدیک به ۲۰ درجه‌ای دمای هوا مردم را شگفتزده و غافلگیر کرده است.

در شرایطی که مردم در بسیاری از نقاط دنیا در حال پشت سر گذاشتن تابستان و در آستانه ورود به پاییز فصل سرما هستند، استرالیایی‌ها یک هوای معتدل و حتی گرم بهاری را تجربه می‌کنند. هر چند کارشناسان هواشناسی می‌گویند بارش برف در این بخش از سال چندان بی‌سابقه هم نبوده و احتمال دارد در روزهای آینده تکرار شود. احتمال وقوع سیلاب‌های در حاشیه رودخانه‌ها و یک دریاچه هم می‌رود.

کارمندان خانه پارلمان استرالیا صبح روز سه‌شنبه پیش از ورود به محوطه با یک صحنه زیبای برفی روبه‌رو شدند؛ تصویری که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.

کد خبر 455252 برچسب‌ها استرالیا محیط زیست جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استرالیا محیط زیست جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) بارش باران بهاری در کربلای معلی

(تصاویر) بارش باران بهاری در کربلای معلی

دیگر خبرها

  • بارش باران بهاری در گناباد
  • بارش باران بهاری در شهرکرد
  • تداوم بارش های بهاری در کشور
  • بارش های بهاری
  • بارش باران بهاری تا دو روز آینده در فارس
  • (تصاویر) بارش باران بهاری در تهران
  • ورود سیلاب به بخشی از شهر زرند/قطع برق و آبگرفتگی معابر
  • (تصاویر) بارش باران بهاری در کربلای معلی
  • پارلمان استرالیا ایلان ماسک را یک گاوچران خودشیفته توصیف کرد!
  • بارش باران بهاری در لرستان و خوشحالی مردم