Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، طبق برنامه ریزی انجام شده تیم بسکتبال پالایش نفت به منظور آماده سازی و هماهنگی بیشتر بازیکنان خود در تهران اردویی ۵ روزه برپا می کنند.

در مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود ۸ تیم حضور دارند که تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان به عنوان نماینده ایران در این مسابقات حضور می یابد تا از عنوان قهرمانی کشورمان که دور قبل توسط تیم پتروشیمی(تیم هم استانی پالایش نفت) به دست آمد، دفاع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تیم های بحرین، چین و تایلند رقبای نفتی ها در مرحله نخست این دوره از مسابقات هستند که طبق برنامه، نفتی ها در نخستین دیدار خود در روز سه‌شنبه دوم مهرماه به مصاف المحرق بحرین می روند و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه یعنی سوم و چهارم مهرماه به ترتیب با تیمهای فوبون بریوز چین‌تایپه و های‌تِک تایلند به رقابت میپردازند.

تیم بسکتبال نفت آبادان که بدون بازیکن خارجی در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا حضور می یابد از همراهی آرن داوودی، ‌محمد حسن‌زاده، ‌ارسلان کاظمی و صمد نیکخواه‌بهرامی در این مسابقات بهره می گیرد، ضمن اینکه سرمربی نفتی ها برای همراهی حامد حدادی از تیمش در حال رایزنی است.

کد خبر 4720726

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم بسکتبال نفت آبادان ابادان مسابقات باشگاه های آسیا ماه محرم قزوین بوشهر اربعین حسینی شهرکرد عاشورا شیراز مراسم عزاداری ایلام خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۸۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل کارت سوخت ۱۰ روزه می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، جعفر سالاری‌نسب درباره اعلام نظر شرکت پژوهش توسعه ناجی در رابطه با تحویل ۱۰ روزه کارت سوخت خودرو، اظهار کرد: به دلیل جزیره‌ای بودن اطلاعات مورد نیاز تولید کارت سوخت (شرکت پژوهش و توسعه ناجی، نفت و پست) زمان صدور و تولید کارت سوخت زمان‌بر بوده است. لذا شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تصمیم گرفته است که برای کوتاه کردن فرآیند تولید کارت هوشمند سوخت با ایجاد زیر ساخت‌های لازم نسبت به راه اندازی سامانه ثبت درخواست کارت سوخت در بستر اینترنت با همکاری شرکت‌های فوق اقدام کند.

وی افزود: این امر مستلزم همکاری بی قید و شرط جهت ارائه اطلاعات خودروهای مورد نیاز برای ثبت درخواست و تولید کارت سوخت از طریق شرکت پژوهش و توسعه ناجی است که در صورت حصول نتیجه امکان راه اندازی درخواست اینترنتی صدور کارت سوخت در بستر اینترنت در کمترین زمان امکان پذیر خواهد بود.

وی با بیان اینکه در صورت پیاده سازی و حذف فرآیندهای سنتی و یکپارچه کردن فرآیندها کارت سوخت مردم و ارسال به موقع مرسولات توسط شرکت پست قطعا کمتر از ۱۰ روز کارت سوخت به دست متقاضیان خواهد رسید چرا که زمان تولید کارت سوخت توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بیشتر از ۴۸ ساعت زمان نمی‌برد و از طرفی با سیستمی شدن فرآیندها باجه معطله پست صفر خواهد شد و خود متقاضی نیز می‌تواند هر لحظه فرآیند درخواست، تولید و ارسال کارت سوخت را از طریق همان سامانه رصد و پیگیری کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی با بیان اینکه الزام استفاده از کارت سوخت شخصی در جایگاه‌های سوخت درقانون بودجه سال ۱۴۰۲ که در قانون بودجه امسال نیز تکرار شده است لذا باید شرایطی را ایجاد کنیم که فرایند صدور کارت سوخت کوتاه‌تر شود، اظهار کرد: درخواست ما این است که مردم در استفاده از کارت‌های سوخت شخصی همراهی کنند؛ زیرا، هدف‌گذاری برای کارت‌های جایگاه‌ها این است که در شرایط اضطرار مورد استفاده قرار بگیرند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی با بیان اینکه طبق صحبت‌های انجام شده مشکل خاصی در صدور کارت سوخت وجود ندارد و با همکاری ناجا تا نیمه اردیبهشت ماه سال جاری این سامانه فعال و زمان تولید کارت سوخت کاهش خواهد یافت، اظهار کرد: کمتر از ۱۰ درصد مالکان خودرو اکنون کارت سوخت ندارند که تقاضای ما این است این دسته از افراد نیز اقدامات لازم برای درخواست صدور کارت سوخت انجام دهند.

سالاری‌نسب با تاکید بر اینکه اجرای این طرح هیچ ارتباطی با تغییر سهمیه سوخت و یا تغییر قیمت بنزین ندارد و تنها قرار است طبق قانون مالکان خودرو از کارت‌های شخصی خود استفاده کنند، گفت: هر کارت سوخت دارای ۶۰ لیتر بنزین ۱۵۰۰ تومانی و ۱۰۰ لیتر بنزین نرخ دوم در کارتهای سوخت ماهانه واریز میگردد که نرخ ۱۵۰۰ تومانی تا شش ماه قابل ذخیره سازی روی کارت سوخت افراد می باشد، ضمن اینکه کارت سوخت اضطراری جایگاه‌ها نیز همچنان وجود خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • ناکامی پالایش نفت آبادان برابر طبیعت تهران
  • تحویل کارت سوخت ۱۰ روزه می‌شود
  • تیم ملی فوتسال عازم تایلند شد؛ آماده برای جام ملت‌ها
  • کاروان تیم ملی فوتسال سرانجام عازم تایلند شد
  • تیم ملی فوتسال با یک روز تاخیر عازم تایلند شد
  • سوتى كه سرنوشت و نتيجه را عوض كرد
  • آخرین شانس بوکسورهای ایران برای المپیکی شدن
  • شانس آخر بوکسورهای ایران برای المپیکی شدن
  • برد شیرین پالایش نفت آبادان مقابل طبیعت تهران