Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-28@19:08:51 GMT

تجلیل از پژوهشگران برتر محیط زیست در سال ۹۸

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۸۹۲۱

تجلیل از پژوهشگران برتر محیط زیست در سال ۹۸

به گزارش مهر، به منظور ارج نهادن به دستاوردهای علمی و تحقیقاتی پژوهشگران محیط زیست و شناسایی افراد برتر در انجام فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی، پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار مقارن با هفته پژوهش (آذر ۹۸) جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر سازمان و ادارات کل استان‌ها را برگزار می‌کند.

متقاضیان شرکت در فرایند انتخاب پژوهشگر برتر تا ۳۱ شهریور ۹۸ فرصت ارسال فرم پرسشنامه و مستندات را به دبیرخانه پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 455259 برچسب‌ها محیط زیست ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محیط زیست ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور شنبه نمایشگاه قرآن می‌آید

روز گذشته در جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور که با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، رضا مرادصحرایی وزیر آموزش و پرورش و مصطفی زمانیان، رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شده بود، مشخص شد مراسم تجلیل از خادمان قرآنی به روز شنبه یعنی ۱۱ فروردین موکول شده، که با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور قبل از اذان مغرب و عشاء ساعت ۱۵:۰۰ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

به گفته علی سرابی دبیر انجمن خادمان قرآن کریم، امسال بیست و نهمین دوره تجلیل از خادمان قرآن کریم برگزار می‌شود، که هدف از آن تقویت جریان قرآنی کشور با تقدیر از فعالان ممتاز در عرصه‌های قرآنی از جمله هنرمندان هنر‌های قرآنی، خوشنویسان، کاتبان قرآن، سینماگران قرآنی، پژوهشگران، مترجمان، اساتید حفظ، قرائت، تعلیم و تربیت قرآن و مدیران قرآنی است. ما با تجلیل از خادمان قرآنی مشوق دیگر فعالان قرآنی برای استمرار و توسعه فعالیت‌هایشان خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای محیط زیست و دادگستری کل آذربایجان غربی در سال جدید
  • بانوان چادری شاغل در ادارات تجلیل شوند
  • رئیس جمهور شنبه نمایشگاه قرآن می‌آید
  • هفته چهارم مارس؛ از داستان سیاره‌خواران فضایی تا قابلیت‌های درخشان هوش مصنوعی
  • ابتکار رومانی در راستای اقتصاد پایدار سبز
  • بررسی عوامل خارجی و داخلی در کاهش انگیزه پژوهشگران
  • ضرورت پاسخگویی محیط زیست درباره قطع ۴ هزار درخت
  • ضرورت پاسخگویی سازمان محیط زیست درباره قطع ۴ هزار درخت
  • ۵۵ نفر از جهادگران برتر بیرجند تجلیل شدند
  • تجلیل از ۵۵ جهادگر برتر شهرستان بیرجند