Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

پایگاه خبری الفرات گزارش داد فدراسیون فوتبال ایران در مکاتبه با کشور میزبان از عراقی‌ها درخواست کرده نسبت به هماهنگی حضور یک مترجم فرانسوی به عربی جهت ترجمه صحبت‌های مارک ویلموتس در نشست خبری قبل و بعد از این بازی اقدام کند.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در مرحله مقدماتی رقابت‌های جام جهانی روز پنجشنبه 23 آبان در شهر بصره به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام/ 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۸۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش معین به خبر رفت و آمدش به ایران

به گزارش «تابناک» خبرگزاری انصاف نیوز در خبری نوشت: معین چند بار به ایران آمده است که یک مورد آن برای مراسم درگذشت مادرش بود. البته این رفت و آمدها در سکوت کامل خبری انجام شده است.

در همین حال بهمن بابازاده در صفحه شخصی خود نوشت:

یکی از اعضای خانواده «معین»، در متنی که مورد تایید «نصرالله معین»، که بصورت اختصاصی در اختیار من قرار داده، ضمن تکذیب اخبار رفت و آمد «معین» به ایران در این سالها، جزییاتی از آخرین روزهای حضور این خواننده در زادگاهش را بازگو کرد.

در این متن آمده: «آقای «معین» آخرین بار سال ۱۳۶۰ ایران بود و پس از خروج قانونی از کشور، هرگز به ایران برنگشت. ایشان پاسپورت و شناسنامه ایرانی دارند ولی هرگز از آن روز به بعد به کشور بازنگشته اند. اخبار و گزارش های مختلفی این روزها با مقاصد مختلف در ایران منتشر میشود که هرگز صحت نداشته و ندارد و آقای معین هیچ درخواست یا پیشنهادی به مجموعه، واسطه یا نهادی ارائه نداده اند. از تکرار بی اندازه این گزارش های اشتباه و دروغ گلایه دارند و پس از کنسرت دُبی (۲۳ فروردین) در صورت تکرار این گزارشات دروغ، رسما اظهارنظر خواهند کرد.»

دیگر خبرها

  • از شایعه تا واقعیت بمب خبری فوتبال ایران
  • درخواست سپاهانی‌ها از فدراسیون؛ برای ما VAR بگذارید!
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • اولین واکنش معین به خبر رفت و آمدش به ایران
  • محنایی: فدراسیون بسکتبال ناکامی‌های فدراسیون قبلی را یدک می‌کشد/ با این روند از حریفان عربی عقب می‌افتیم
  • حکم حبس ابد برای رییس پیشین فدراسیون فوتبال چین به جرم دریافت رشوه
  • حبس ابد و مصادره اموال رئیس فدراسیون فوتبال چین!
  • حکم رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین: حبس ابد!
  • حبس ابد و مصادره اموال رئیس پیشین فدراسیون فوتبال چین!
  • درخواست صنعا از ریاض برای امضای نقشه صلح یمن