Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، جواد حق لطفی سرپرست اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین اظهار داشت : دستگاه های تردد شمار این اداره کل اطلاعات مربوط به سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و عدم رعایت فاصله طولی وسایل نقلیه عبوری در محورهای مواصلاتی استان را به ثبت می رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بر اساس اطلاعات دریافتی از 61 سامانه تردد شمار برخط در محورهای مواصلاتی استان قزوین، آمار کل تردد ثبت شده از 14/06/1398 لغایت 22/06/1398 بالغ برتردد 10 میلیون و 58 هزار و 964 وسیله نقلیه بوده که آمار کل تردد ثبت شده در آزاد راهها 8 میلیون و 386 هزار و 790 تردد معادل 83 درصد کل تردد استان بوده است. بیشترین میزان ترافیک در این ایام مربوط به 22شهریور ماه  بوده است در این روز آزاد راه قزوین – کرج (رفت و برگشت) با ثبت تردد 171 هزار و 793 وسیله نقلیه بیشترین تردد را به خود اختصاص داده است. وی درهمین راستا افزود : متوسط نرخ جریان ترافیک(تعداد کل خودروهایی که در یک ساعت از یک مقطع عبور می کنند) در سطح کل راههای مواصلاتی استان معادل 831 وسیله نقلیه در ساعت بوده است. بیشترین متوسط نرخ جریان ترافیک در ایام یاد شده، مربوط به آزاد راه کرج- قزوین با 2 هزار و 931 وسیله نقلیه در ساعت بوده است. جواد حق لطفی متوسط سرعت تردد درآزادراهها را 88 و متوسط سرعت در سایر محورهای استان را 74 کیلومتر در ساعت عنوان کرد و گفت: بیشترین متوسط سرعت در این ایام 109 کیلومتر درساعت مربوط به آزادراه زنجان - قزوین بوده است. گفتنی است که در این ایام 35 درصد وسایل نقلیه ، فاصله طولی مجاز بین دو خودرو را رعایت نکرده اند. بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی مربوط به آزاد راه کرج - قزوین با 352 هزار و 552 وسیله نقلیه( معادل 56 درصد) بوده است.       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: در فروردین ماه سال جاری متوسط تردد بین استانی ۲ میلیون و ۹۴۹ و ۷۰۳ وسیله نقلیه ثبت شده، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته است.

مرتضی شیروانی پنجم اردیبهشت اظهار کرد: از یکم تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ تردد ۲ میلیون و  ۹۴۹ هزار و ۷۰۳ وسیله نقلیه به وسیله ۶۸ دوربین تردد شمار به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: این تعداد تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته، همچنین نسبت به ماه گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان بیان کرد: پیشینه حضور وسایل نقلیه غیر بومی براساس پلاک خوانده شده توسط سامانه‌های پلاک خوان در بازه یک ماهه فروردین ۱۴۰۳ معادل ۶۹۸ هزار و ۲۴۷ وسایل نقلیه مشاهده شده که در بازه یک ماهه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

شیروانی تصریح کرد: محورهای بیشترین تردد وسایل نقلیه در یک‌ماهه اول سال جاری به ترتیب مربوط به محور پلدختر _خرم‌آباد(چم انجیر) و  محور خرم‌آباد_سه راهی چالانچولان (بروجرد)هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر است
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز