Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهوری آمریکا پیش‌بینی کرد که انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی نتایج برابر داشته باشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا به خبرنگاران در کاخ سفید گفت: انتخابات اسرائیل احتمالا انتخاباتی با نتایج برابر یعنی ۵۰/۵۰ خواهد بود.

ترامپ همچنین درباره وعده انتخاباتی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای الحاق تمام شهرک‌ها در کرانه باختری گفت: خب، دوست ندارم درباره آن صحبت کنم اما قطعا ما گفته بودیم که آن‌ها مایلند چنین کاری انجام دهند، به هر حال درباره آن اظهارنظر نمی‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی زود است.  

انتخابات رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه)‌ آغاز شد؛ دومین انتخابات ظرف کمتر از شش ماه گذشته که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای حفظ منصبش در آن شرکت می‌کند.

نتانیاهو که طولانی‌ترین دوره نخست‌وزیری را در اسرائیل داشته است در تشکیل ائتلاف به رغم پیروزی حزبش در انتخابات قبل شکست خورد.

نتانیاهو تصمیم گرفت مجددا در انتخابات شرکت کند تا راه را بر امکان ماموریت فرد دیگری برای تشکیل دولت مسدود کند. نتانیاهو به فساد متهم شده است.

آخرین نظرسنجی‌هایی که روز جمعه انجام شد رقابت برابری را بین حزب لیکود به رهبری نتانیاهو و ائتلاف "آبی سفید" به رهبری بنی گانتس، رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد. بعید نیست این انتخابات نیز مثل انتخابات قبل باشد.

پیش‌بینی می‌شود که انتخابات مجددا به مثابه همه‌پرسی درباره نتانیاهو و سیاست‌هایش باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ انتخابات اسرائیل بنیامین نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد

به گزارش خبرآنلاین، رسانه آمریکایی گزارش داد دیدار «دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با «خاویر میلی» رئیس‌جمهور آرژانتین، خشم کاخ سفید و «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده را به همراه داشته است.

میلی و ترامپ در حاشیه «کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران» در ماه فوریه با یکدیگر دیدار کردند و مسئولان تبلیغاتی ترامپ تصاویر این دیدار را در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش ایسنا؛ خبرگزاری آکسیوس به نقل از دو مقام آگاه گزارش داد ملاقات میلی و ترامپ از قبل برنامه‌ریزی نشده بود؛ بلکه پس از ورود رئیس‌جمهور آرژانتین به واشنگتن، مسئولان این کنفرانس به او اعلام کردند ترامپ قصد دارد قبل سخنرانی‌اش، با وی دیدار کند.

بر اساس این گزارش، مسئولان وزارت خارجه آمریکا از این دیدار که در سال انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برگزار شد، متعجب شدند. همچنین آکسیوس گزارش داد سفیر آمریکا در آرژانتین بعدها درباره این دیدار در یک نشست خصوصی به وزیر خارجه آرژانتین گلایه و اظهار کرده است که کشورهای خارجی نباید در انتخابات آمریکا مداخله کنند.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا امسال در پنجم نوامبر (۱۵ آبان) برگزار خواهد شد و از حزب جمهوری‌خواه دونالد ترامپ و از حزب دموکرات جو بایدن رقبای اصلی این انتخابات محسوب می‌شوند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898431

دیگر خبرها

  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • رمزگشایی از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در جلسه حزب اعتدال و توسعه /پیش بینی می شود دولت نتانیاهو سقوط کند
  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • چرا رئیس سازمان آمان استعفا کرد؟ / «آهارون حالیوا»، قربانی قدرت خواهی نتانیاهو/ جمله مهمی که حالیوا در نامه استعفاء خود نوشت
  • دومینوی استعفا در رژیم صهیونیستی نتانیاهو را به گوشه رینگ می‌برد
  • به زودی شاهد موج استعفای مقامات سیاسی و نظامی اسراییل خواهیم بود
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • لاپید: نتانیاهو هم مثل رئیس اطلاعات نظامی استعفا کند
  • لاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کند