Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهمین نشست خبری غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا در دوره تحول صبح امروز با حضور خبرنگاران قضایی رسانه‌ها آغاز شد.

دهمین نشست خبری غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا در دوره تحول صبح امروز با حضور خبرنگاران قضایی رسانه‌ها آغاز شد.

اهم صحبت های اقتصادی اسماعیلی:

*اصل پرونده خصوصی سازی در دادسرا در حال رسیدگی است درباره نحوه واگذاری ها تحقیقات مقدماتی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا روند خصوصی سازیدره یک غصه مبدل شده است. چرا خصوصی سازی که یک ضرورت است و باید به رونق تولید کمک کند،با وجود این همه موارد خصوصی شده، ما رونقی ندیدیم.

*نحوه خصوصی سازی غصه آور بود.بیکاری کارگران کارخانه هایی که واگذار شده بودن غصه آور شد.عدم پرداخت حقوق کارگران ناراحت کننده بود.

*خوشحالیم از این که قوه قضاییه هم برای این غصه ها گوش شنوا دارد و پیگیر برخورد با متخلفان است.امیدواریم  در این پرونده حقوق بیشتری از کارگران و دولت احیا شود.حتی پرونده های گذشته هم بازرسی می شود.

*اقدام دولت کانادا در مصادره اموال ایران، مصداق بارز تروریست اقتصادی است.گام اول ما جلوگیری از اقدام چنین کاری است.اگر نتوانیم مانع شویم مقابله به مثل خواهیم کرد.

خبر درحال تکمیل....

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000FG1 برچسب ها: قوه قضاییه ، اسماعیلی ، دادگاه

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: قوه قضاییه اسماعیلی دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۹۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده شناسایی و رفع موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی از شناسایی موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا و رفع تدریجی در وزارت اقتصاد خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم بازیان در خصوص واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا گفت: رویکرد دولت و رئیس جمهور استفاده از ظرفیت‌های غیردولتی و سپردن کار به مردم بویژه در حوزه‌های اقتصادی و در بنگاه‌هایی است که از نظر ماهیت با اراده، سرمایه، مهارت و توانمندی مردم اداره می شوند. مشخصا بنگاه‌هایی که دولت نه تنها سهام مدیریتی بلکه سهام قابل‌توجه و معناداری نیز ندارد.

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی افزود: این سهام‌ باید با لحاظ تمامی جوانب به ذی‌نفعان بنگاه‌ها واگذار شود. برای برون رفت از این شرایط با توجه به امتداد 50 ساله‌ای که دولت به لحاظ داشتن سهام‌ تودلی همواره در مدیریت این شرکت‌ها دخالت داشته باید تدابیر جامع و مانعی اندیشیده شود که خصوصی سازی درباره این موضوع کار کارشناسی انجام می‌دهد.

بازیان ادامه داد: طبق گفته رئیس جمهور، دولت اصل را بر خروج از این نوع مدیریت‌ها گذاشته است. موانعی در این مسیر وجود دارد که باید شناخته و به تدریج و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی برداشته شود. اراده این موضوع ایجاد شده و مجموعه‌های مختلف در وزارت اقتصاد آن را در دستور کار قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • خطوط ناخوانا در واگذاری سرخابی‌ها!
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی/ پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی | پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؛ ۱۱۹ درصد افزایش یافت
  • خطر بزرگ برای حقوق کارگران/ کاهش حقوق در موج شدید تورمی اتفاق می‌افتد؟
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • بخش زنده| نشست خبری علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت
  • وعده شناسایی و رفع موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا