Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@10:40:31 GMT

تذکر الویری به شهرداری برای اجرای مصوبات شورا

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۹۱۵۳

تذکر الویری به شهرداری برای اجرای مصوبات شورا

به گزارش وانانیوز، 

مرتضی الویری در یکصد و شصت و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: مواردی در شهرداری تهران وجود دارد که به دلیل محدودیت اعتبارات اقدامی در خصوص آن‌ها انجام نمی‌شود اما متأسفانه مصوباتی از شورا نیز وجود دارد که نه به دلیل محدودیت اعتبارات بلکه به دلیل عدم توجه شهرداری اقدامی در خصوص آن‌ها انجام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از این مصوبات بند ۸ ماده ۱۲ قانون برنامه سوم شهر تهران است که احکام آن سال گذشته تصویب شد اما در خصوص آن تاکنون اقدامی انجام نشده است.

الویری ادامه داد: در ماده ۱۲ و بند هشتم بر لزوم تدوین ضوابط تشکیلاتی شامل دامنه شمول، تعاریف و اصطلاحات ساختاری، ضوابط ایجاد واحدهای سازمانی در مناطق، نواحی، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری و ارائه به شورا جهت تصویب در سه ماهه نخست برنامه تاکید شده اما بعد از گذشت شش ماه متأسفانه در این خصوص اقدامی صورت نگرفته است.

وی تأکید کرد: بر همین اساس و با توجه به اینکه شهرداری موظف بوده براساس بند هشتم ماده ۱۲ برنامه سوم در سه ماهه اول در این خصوص برنامه خود را ارائه دهد لذا به شهرداری تذکر می‌دهم که هر چه زودتر در مورد ارائه این برنامه به شورا اقدام کند.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۹۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۵۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی شهرداری اصفهان گفت: در هفته فرهنگی اصفهان ۳۵۰ برنامه در مناطق پانزده‌گانه شهرداری و ۷۰ برنامه شهری اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمال حیدری امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در نشست خبری ویژه برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان که در شبستان مسجد شیخ‌لطف‌الله برگزار شد اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان ۳۵۰ برنامه در مناطق پانزده‌گانه شهرداری و ۷۰ برنامه شهری اجرا می‌شود.

وی افزود: دغدغه ما این است که گروه‌های هدف در جلسات و برنامه‌ها دعوت شوند تا مردم اصفهان با نعمت‌های شهر خود آشنا شوند.

خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 746694

دیگر خبرها

  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • محل برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ اعلام شد
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • ارتقای رفاه کارگران با اصلاح چند ماده قانونی و اجرای برنامه‌های ایمنی
  • اجرای ۴۲۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان
  • اجرای ۳۵۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان
  • ضرورت طراحی و تدوین برنامه ۵ ساله شهرداری تبریز
  • اجرای بخش مهمی از مصوبات طرح عمرانی منطقه پنج پیش از شروع تابستان
  • لزوم استفاده از رویدادهای هنری سن‌پترزبورگ در اصفهان