Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@10:05:56 GMT

فیلمی که باعث مصدومیت الناز شاکردوست شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۹۲۵۱

به گزارش پارس نیوز، 

فیلم سینمایی «پیلوت» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان سرانجام بعد از دو سال تعویق در اکران پاییز امسال راهی سینماهای کشور خواهد شد، این فیلم سال ۹۶ ساخته شد، اما طی این دو سال نتوانست به جشنواره فیلم فجر و یا چرخه اکران برسد.
هر چند فیلم سینمایی «پیلوت» با تاخیر فراوانی اکران می‌شود، اما حضور همزمان حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی و جواد عزتی در کنار یکدیگر می‌تواند اثری جذاب را در مقابل مخاطبان قرار دهد، برای اثری که از ابتدا با حواشی زیادی همراه بود می‌تواند سرانجام خوبی قلمداد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این فیلم سومین تجربه کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان محسوب می‌شود، او البته بعد از ساخت «پیلوت»، تولید فیلم سینمایی «دابلند» را نیز پشت سر گذاشت، اما تکلیف آن فیلم نیز هنوز مشخص نیست، عادت نمی‌کنیم شاید مطرح‌ترین فیلم ابراهیمیان نزد افکار عمومی است.
دو طبقه روی پیلوت یکی از جنجالی‌ترین تولیدات سینمای ایران در سال ۹۶ محسوب می‌شود. این جنجال و حاشیه بدون شک به زمانی باز می‌گردد که در پشت صحنه این فیلم سینمایی الناز شاکردوست بازیگر نقش اول زن اثر دچار سانحه شدید شد.
خبر به سرعت در فضای مجازی و جوامع خبری منتشر شد و در نخستین دقایق این اتفاق حاشیه‌ها و اخبار چندان بالا گرفت که برخی رسانه‌ها از ضربه مغزی الناز شاکردوست خبر دادند.
در همان هنگام ابراهیم ابراهیمیان کارگردان فیلم سینمایی «پیلوت» در خصوص اخبار منتشر شده درباره ضربه مغزی شدن الناز شاکردوست در صحنه فیلمبرداری این اثر گفت: «هیچ اتفاق بزرگی نیفتاده است و من خبر ضربه مغزی شدن الناز شاکردوست را تکذیب می‌کنم. اتفاق کوچکی افتاده، اما رفع شده و اصلاً آنطور نیست که به این اندازه بزرگش کرده‌اند.»
پس از این حادثه شاکردوست برای درمان به بیمارستان اعزام شد و در همان روزهای ابتدایی در صفحه مجازی خود نوشت: «حادثه پیش آمده هنگام فیلمبرداری، به خیر گذشت ولی متاسفانه ضربه وارد شده به ستون فقرات موجب در رفتگی دیسک کمر بصورت حاد بین دو مهره نزدیک به مرکز نخاع شد که به ناچار باید مدت زمانی را به استراحت مطلق بر تخت بیمارستان بگذرانم.»
حاشیه‌ها به همین جا ختم نشد. گروه فیلم «پیلوت» بدون حضور شاکردوست به کار خود ادامه دادند و بعدها خبری مبنی بر انتخاب بهدخت ولیان به عنوان بازیگر جایگزین شاکردوست منتشر شد که همین خبر ناراحتی شاکردوست را به همراه داشت.
حمیدرضا آذرنگ، جواد عزتی، بهدخت ولیان، سعیدآقاخانی، بانیپال شومون، گیلدا ویشکی و پریوش نظریه از جمله بازیگران اصلی فیلم سینمایی «دو طبقه روی پیلوت» خواهند بود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی سینمای ایران پشت صحنه فضای مجازی درمان بیمارستان پیلوت ابراهیم ابراهیمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۹۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش درخشان کاپیتان تیم ملی با ضربه کم‌نظیر (ویدئو)

به گزارش "ورزش‌سه"، درخشش حسن‌زاده در حالی رقم خورد که او یکی از بازیکنان شاخص تیم ملی در دور گروهی و سه مسابقه برابر افغانستان، بحرین و کویت هم بود و نقش ویژه او در تیم وحید شمسایی وقتی بیشتر به چشم آمد که او در آخرین ثانیه‌های مسابقه برابر کویت و در حالی که تیم ملی با نتیجه 4 بر صفر از حریف خود پیش بود، برای حفظ دروازه تیم ملی با از جان مایه گذاشت و با جنگندگی و توانی مثال زدنی خودش را در مسیر پارس ارسالی بازیکن کویت قرار داد تا از گلزنی آنها جلوگیری کند.

ویدئو: 330874

حسن‌زاده که آمار استثنایی 45 بازی و 42 پیروزی را در جام ملت‌های آسیا به نام خود کرده، در مصاف با قرقیزستان توانست این آمار را به 43 پیروزی در 46 مسابقه ارتقا دهد و البته اقدامات تاثیرگذار دیگری هم داشت.

حسن‌زاده که رهبر تیم شمسایی و برقرار کننده تعادل در فاز تدافعی و هجومی تیم به شمار می‌رود، از گل سوم به بعد بیشتر توانست با هوش و خلاقیت خود از فضاهایی که ایجاد می‌شد، استفاده کند. نگاهی به گل‌های چهارم و پنجم ایران مقابل قرقیزستان به خوبی نقش او را پس از تصاحب دوباره توپ به تصویر می‌کشد؛ جایی که او بدون معطلی با پاس‌های کوتاه خود زمینه‌ساز دو گل از احمدعباسی و مهدی کریمی می‌شود.

اما اوج کار حسن زاده کاپیتان 36 ساله تیم ملی در مصاف با قرقیزستان روی گل ششم رقم خورد؛ جایی که او ضربه پنالتی را به شکلی عجیب که نشان از قریحه و تکنیک بالای او داشت، با موجی که به توپ وارد کرد، به سمت دروازه فرستاد. وقتی برای اولین مرتبه این صحنه را می‌بینید، احساس می‌کنید که توپ به سمت راست دروازه‌بان فرستاده می‌شود، اما در ادامه با چرخش و کاتی که حسن‌زاده به پای خود می‌دهد، توپ به سمت چپ دروازه‌بان می‌رود و گل ششم تیم ملی را رقم می‌زند.

دو سال پیش وحید شمسایی تیم ملی را با استفاده از نام‌های جوان به جام ملت‌ها برد و نام بازیکنان بزرگی نظیر حسن زاده را خط زد. او در این تورنمنت حالا رویه دیگری را در پیش گرفته و با برگشت از تصمیم گذشته‌اش بار دیگر حسن زاده را به عنوان رهبر تیمش به جام ملت‌ها برده و تا صعود به مرحله نیمه نهایی هم به خوبی جواب این تصمیم خود را گرفته است.

دیگر خبرها

  • ضربه به تولید با تصمیم‌گیری برای خاموشی چاه موتورهای کشاورزی
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • نمایش درخشان کاپیتان تیم ملی با ضربه کم‌نظیر (ویدئو)
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • (تصاویر) اکران خصوصی فیلم سینمایی «مست عشق»
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان جعلی است (+عکس)
  • این تصویر از ترانه علیدوستی جعلی است!
  • (ویدیو) گل متفاوت سردار آزمون به بولونیا
  • الناز سخائیان به عنوان اولین مدیر ایرانی شرکت نستله ایران منصوب شد
  • فوت و مصدومیت ۱۱۸ نفر بر اثر غرق شدگی در سال جاری