Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@18:55:02 GMT

گلرهای تیم ملی آلمان به جان هم افتادند

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۹۳۹۱

گلرهای تیم ملی آلمان به جان هم افتادند

ترشتگن ۲۷ ساله پس از انتقال «کلودیو براوو» از نیوکمپ به ورزشگاه اتحاد و حضور در منچسترسیتی در سال ۲۰۱۶، به شماره یک باشگاه بارسلونا تبدیل شد اما در تیم ملی آلمان ذخیره نویر محسوب می‌شود.

در این بین، گلر آلمانی آبی‌اناری‌ها پس از نیمکت‌نشینی در ۲ بازی هفته گذشته تیم ملی آلمان مقابل هلند و ایرلند شمالی، اینکه حتی یک دقیقه هم برای آلمان به میدان نرفته را «ضربه‌ای مهلک» برای خود توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که گلر تیم بایرن مونیخ مدعی شد که اظهارات ترشتگن کمکی به تغییر وضعیت وی در تیم ملی آلمان نمی‌کند و در ادامه انتقادات خود تاکید کرد که ترشتگن در کمپ آلمان در تعطیلات بازیهای ملی (فیفادِی) این موضوع را مطرح نکرده است و علاوه بر این، چنین اظهاراتی بی‌احترامی به سایر گلرهای تیم ملی آلمان است.

با این وجود، ترشتگن در نشست خبری پیش از دیدار بارسا مقابل بورسیا دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: برای به دست آوردن جایگاه در تیم ملی، بازیکنان با یکدیگر رقابت می‌کنند و همه دوست دارند به بازی گرفته شوند؛ این ذات فوتبال است؛ خیلی وقتها خوشحال هستید و گاهی اوقات نیز احساسات متفاوتی دارید؛ انتظاراتی دارم و باید آنها را بیان کنم.

وی ادامه داد: می‌توانید ببینید که طی سال‌های اخیر چگونه رفتار کرده‌ام و فکر نمی‌کنم نویر یا دیگران حق اظهارنظر در مورد احساسات من را داشته باشند یا آن را تجریه و تحلیل کنند؛ حرف زدن در مورد احساست من به نویر ارتباطی ندارد و صحبت‌های او بی‌ربط بود؛ دوست ندارم بیشتر در مورد آن حرف بزنم و می‌خواهم این جنجال را تمام کنم.

ترشتگن تاکنون ۲۲ بار پیراهن ژرمن‌ها را به تن کرده اما از آغاز سال ۲۰۱۹ تنها یک بار برای این تیم به میدان رفته و این برخلاف وعده‌هایی است که «یوآخیم لو» سرمربی تیم ملی آلمان در خصوص قرار دادن زمان بازی بیشتر در انتخابی یورو ۲۰۲۰، به وی داده بود.

در سوی دیگر، خط دفاعی بارسلونا که دروازه‌بان این تیم را نیز شامل می‌شود پس از دریافت هفت گل در تنها چهار بازی لالیگا، زیر ذره‌بین قرار گرفته است.

ترشتگن در این خصوص تاکید کرد: تلاش می‌کنیم گل نخوریم اما اوضاع خوب پیش نمی‌رود؛ این چیزی نیست که انتظارش را داشتیم و باید در این زمینه پیشرفت کنیم. اشتباهاتی وجود دارند که به راحتی قابل ترمیم هستند.

وی در رابطه با لیگ قهرمانان و حذف فصل گذشته از این تورنمنت به دست لیورپول قهرمان خاطرنشان کرد: می‌دانیم که هر سال باید برای تمامی جام‌ها بجنگیم؛ یک شکست مقابل لیورپول کار ما را تا پایان فصل قبل پیچیده کرد؛ فتح لیگ قهرمانان همیشه هدف اصلی ما است اما فصل گذشته در لحظات حیاتی خراب کردیم.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی مانوئل نویر آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۹۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف گور یک «زامبی» ماقبل تاریخی در آلمان

              گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

کشف گور یک «زامبی» ماقبل تاریخی در آلمان 

بیماری ترانه علیدوستی مشخص شد


 

آمار باورنکردنی و ترسناک از قربانیان دخانیات در ایران


استایل خاص نوید پورفرج در کنار سگ پراُبهتش


کشف یک راز جالب درباره پولدارها که احتمالا نشنیده‌اید!


دلیل حضور یگان ویژه در مناطق کویری ایران


بلای عجیبی که بی‌پولی بر سر برخی پزشکان آورد!


این ماده غذایی پیری را به تاخیر می‌اندازد


تصویری تازه از حیوان کمیابی که در ایران متولد شد


تصویر رئیسی جایگزین عکس امام خمینی شد!


پوستر «مست عشق»، سوژه خنده کاربران شد


توصیه مهم اژه‌ای به فراجا درباره حجاب
بازیگر مشهور تلویزیون زیر تیغ جراحی رفت


قابی تازه از تهران که شما را به فکر فرو می‌برد


حرکت متفاوتی که رئیسی در پاکستان انجام داد


مدت گارانتی خودروها تغییر کرد


فعالیت‌های دریایی در خزر ممنوع شد


راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد
یادداشت بامزه یک پدر روی کلید کولر


اولین تصویر از ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان

دیگر خبرها

  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • زنانی که در دام «پیج اینستاگرام مادر» افتادند
  • (تصاویر) اعتراض مردم ترکیه به سفر رئیس جمهور آلمان به آنکارا
  • اعتصاب‌های جدید در ایالت هسن آلمان
  • بانک‌های چینی به دردسر افتادند؛ پای تحریم آمریکا در میان است
  • (ویدئو) حضور پرتعداد و عجیب مهاجران آفریقایی در آلمان!
  • شولتز: پوتین حق ندارد از امانوئل کانت نقل قول کند!
  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس
  • کشف گور یک «زامبی» ماقبل تاریخی در آلمان
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو