Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@09:29:18 GMT

دستگیری 408 اراذل و اوباش عربده‌کش در تهران بزرگ

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۹۶۶۳

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی درباره اجرای دومین مرحله از طرح سراسری برخورد با ارازل و اوباش و مزاحمین نوامیس در جمع خبرنگاران گفت: در سال جاری دومین مرحله از عملیات سراسری برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس با تلاش همکارانم در پلیس امنیت و با انجام کارهای اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه‌های این افراد و همچنین کنترل فضاهای مجازی و شناسایی اماکن عمومی که محل پاتوق این اراذل بود، مانند پارکها و بوستان‌ها در 48 ساعت گذشته با هماهنگی قضایی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این طرح 142 پرونده برای مجرمان شرور که درگیری و عربده‌کشی داشته و همچنین مجرمانی که درگیری مسلحانه، باجگیری، زورگیری و ضرب و جرح انجام داده بودند تشکیل شده و با این افراد برخورد شد.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه در دومین طرح برخورد با ارازل و اوباش 207 محله پاکسازی شد، گفت: این طرح در محله‌هایی مانند فرحزاد، تهرانپارس، خاک‌سفید، نظام‌آباد، نارمک، اتابک، فلاح، ابوذر، 13 آبان و بخشی از شهرری اجرا شده و 113 قهوه‌خانه و سفره‌خانه تحت کنترل و رصد پلیس قرار گرفته و پاکسازی شدند. همچنین 37 باشگاه ورزشی که پاتوق این اراذل و اوباش بود و 49 بوستان و تفرجگاه پاکسازی شد.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: در این عملیات 408 نفر از افرادی که مرتکب جرائمی مانند شرارت، درگیری، ضرب و جرح، قدرتنمایی، مزاحم نوامیس، شرب خمر، توزیع مشروبات الکلی و مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

وی همچنین ادامه داد: 68 نفر از این افراد دستگیرشده که دارای سطوح جرائم کمتر بودند با اخذ تعهد آزاد و 128 نفر از این ارازل و اوباش از اراذل و اوباش سطح‌دار و جزو عاملان اصلی تخریب، شرارت، نزاع و درگیری هستند. همچنین 253 نفر آنها نیز مزاحمان نوامیس و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی بودند.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه 8 باند توزیع مواد مخدر، مشروبات الکلی و سلاح شناسایی و همچنین 23 نفر که دارای سلاح بودند، دستگیر شدند، گفت: در این طرح 8 قبضه سلاح شامل 4 قبضه سلاح جنگی و 4 قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط شد. همچنین 13 شبه‌سلاح، 540 فشنگ، 54 قبضه سلاح سرد و 11 دستگاه موتورسیکلت نیز کشف و ضبط شده است.

سردار رحیمی خطاب به مزاحمین نوامیس و اشرار گفت: به همه افرادی که اقدام به مزاحمت، شرارت، عربده‌کشی و رفتارهای خارج از عرف دارند هشدار جدی می‌دهیم که پلیس با قدرت با آنها برخورد خواهد کرد و خوشبختانه با توجه به جلساتی که با مسئولان قضایی داشتیم برای این افراد احکام سنگینی صادر خواهد شد. همچنین به افرادی که در اطراف مدارس پرسه زده و اقدام به مزاحمت و یا توزیع مواد مخدر نیز می‌کنند هشدار جدی داده و تاکید می‌کنیم که قطعا با این افراد برخورد خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اراذل و اوباش قهوه کشف و ضبط مواد مخدر سردار رحیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۹۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ کیومرث پاکدل فرمانده انتظامی خوی در تشریح این خبر گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستا‌های خوی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور ماموان انتظامی این شهرستان قرار گرفت.   وی افزود: با حضور کارآگاهان و بررسی صحنه قتل، مشخص شد که متاسفانه قاتل پس از به قتل رساندن جوان تقریبا ۲۲ ساله با استفاده از یک قبضه سلاح سرد از محل متواری شده‌است    فرمانده انتظامی خوی با بیان اینکه با بررسی‌های پلیسی قاتل در همان لحظات اولیه دستگیر و با بیان ادله به بزه ارتکابی معترف گردید تاکید کرد: مردم عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند و پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور ، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران