Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، صبح امروز سه شنبه از پایگاه پشتیبانی ناوگان شمال و فرماندهی آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمر بنی هاشم (ع) در منجیل بازدید کرد.

فرمانده کل ارتش کیفیت و نحوه آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی را مورد ارزیابی قرار داد و از اماکن آموزشی، رفاهی و ورزشی اعم از انبار‌های آمادی، ساختمان‌های جدیدالتأسیس، کلاس‌های آموزشی و ساختمان بهداری در حال ساخت بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار با روسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات این یگان‌ها، از دیگر برنامه‌های بازدید امیر سرلشکر موسوی در این بازدید بود.

امیر دریادار خانزادی نیز فرمانده کل ارتش را در این بازدید همراهی می‌کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش سرلشکر موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۹۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، جانشین قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا گفت: در این مراسم افراد و یگان‌های منتخب دیگر نیرو‌های مسلح مستقر در هرمزگان از جمله بسیج و سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز رژه می‌روند.
امیردریادار دوم جلیل مقم افزود: تیپ تفنگداران نیروی دریایی ارتش هم تا دقایقی دیگر پیشاپیش دیگر یگان‌ها رژه را آغاز می‌کنند، پس از آن گروهان‌هایی از سه نیروی دیگر ارتش و در ترکیب بعد یگان‌های منتخب نیروی دریایی و پدافند سپاه و نیروی انتظامی در مراسم رژه شرکت می‌کنند.
وی گفت: نیرو و پدافند هوایی نیز در رژه یگان‌ها شماری از موشک ها، رادار‌ها و خودرو‌های نظامی را از مقابل جایگاه عبور می‌دهند.

بیشتربخوانید: برگزاری رژه اقتدار بسیج دریایی مردم پایه حمایت از انتفاضه فلسطین در هرمزگان
امیردریادار دوم مقدم افزود: در پایان نیز یگان‌های محمول نیروی دریایی ارتش برخی از ادوات و تجهیزات مدرن دفاع دریایی را به نمایش می‌گذارند.

دیگر خبرها

  • سرلشکر موسوی: هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • عکس/ رژه یگان‌های نیروی دریایی ارتش
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • رژه یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی ارتش
  • امیر موسوی: قدرت ایران گزینه نظامی دشمن را کنار زد
  • آغاز مراسم رژه روز ارتش
  • مراسم رژه ارتش آغاز شد
  • آغاز مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی