Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کروات روسونری انتظار شهرآورد چالش بر انگیزی را دارد. 

طرفداری- کمتر از یک هفته تا دربی میلان باقی مانده است و روسونری آماده می‌شود تا با صدرنشین سری آ دیدار کند. زوانمیر بوبان، مدیر ارشد باشگاه میلان در این رابطه صحبت‌های جالبی داشته است.

به نقل از کالچو مرکاتو، بوبان گفته است:

امتیازات لازم را کسب کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوار بودیم کمی جلوتر باشیم ولی این یک فرایند است. اینتر هم در طول زمان درست مثل ما پیشرفت خواهد کرد. با وجود این که نتیجه این بازی هرگز مشخص نیست و همیشه ۵۰-۵۰ است، آن‌ها مقداری نسبت به ما شانس بیشتری دارند. 

پس از باخت مقابل اودینزه، میلان توانست به هر طریق ممکن شش امتیاز از بازی با برشا و هلاس ورونا کسب کند. به همین خاطر بوبان باور دارد اینتری که هر سه بازی فصل جدید خود را با برد پشت سر گذاشته است، آمادگی بیشتری برای بازی شنبه پیش رو داشته باشد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۹۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور دربی معوقه اصفهان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ فردا چهارشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ بین تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب آهن اصفهان برگزار می‌شود.

از این رو کمیته داوران فدراسیون فوتبال تیم داوری این بازی را انتخاب کرد که به شرح زیر است:

داور: پیام حیدری کمک‌ها: علیرضا ممبینی، امین قدیری و مجتبی شجاعی ناظر: احمد صالحی

کد خبر 6080030

دیگر خبرها

  • پیولی: کیفیت تغییر نتیجه مقابل رم را نداشتیم
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • ربیعی: مقاومت ما بعد از پنالتی سپاهان شکسته شد/ دربی اصفهان باید باکیفیت‌تر باشد
  • میلان همه داشته‌هایش را بسیج کرد: زلاتان هم آمد
  • دوست دارم با قهرمانی اروپا از بایرن بروم
  • شانس به یک جوان دیگر در دربی رو می‌کند
  • سیمئونه: الهه شانس با ما بود صعود می‌کردیم!
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • داور دربی معوقه اصفهان مشخص شد
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد